Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Flirt sau Flit? Clickshop te invita sa-ti descoperi compatibilitatea cu prietenii de pe Facebook

Tags: flirt sau flit, aplicatie, clickshop, interactions, facebook

Fiecare are in lista sa de pe Facebook zeci sau chiar sute de prieteni. Cum au ajuns unii dintre ei sa detina acest statut poate nici nu va mai aduceti bine aminte, insa acum ati putea afla daca si ce anume va leaga.
Indiferent ca sunteti sau nu indragostit, in acest an, de Valentine’s Day, puteti testa in ce masura sunteti compaibili cu prietenii virtuali. Asta pentru ca Interactions si Clickshop - mall online din portofoliul Romtelecom - au lansat aplicatia "Flirt sau Flit" ce stabileste compatibilitatea dintre utilizator si prietenii acestuia de pe Facebook.



Odata accesata aplicatia, utilizatorul alege un prieten din lista de pe Facebook cu care vrea sa-si masoare compatibilitatea. Aplicatia va genera un procent de compatibilitate intr-o simulare de Timeline si o fotografie ce contine imaginile de profil ale utilizatorului si ale prietenului selectat. In cazul in care procentul este de 100%, utilizatorul castiga un voucher de 100 de lei ce poate fi folosit la cumparaturi de minim 350 de lei pe site-ul clickshop.ro.

Deosebit de haioase sunt insa asocierile pe care aplicatia le face. Astfel, compatibilitatea exprimata in cuvinte poate sa sune cam asa: "Va potriviti ca proiectorul si peretele". 



"Flirt sau Flit" este asadar un instrument cu rol multiplu: de a amuza publicul si a-i oferi sansa castigarii unui premiu, dar si de a promova brandrul principal si produsele sale.

"Am pornit de la faptul ca oamenii, din avalansa de informatie de pe Facebook, observa cel mai bine schimbarile de status. 'Cine cu cine mai e' atrage cel mai mult atentia si discutiile. Cum noi vrem sa scoatem in fata varietatea de produse de pe Clickshop; si pentru a continua putin in tema campaniei de 'matrimoniale' de anul trecut; dar mai ales pentru a nu prezenta 'sec' niste produse, am ales sa le prezentam ca parte din viata de zi cu zi a unor oameni: prieteni, cuplu sau viitor cuplu (daca tot vorbim de Valentine’s, Dragobete, apropierea de martie, etc.). De aici ideea simularii unui Timeline – asa ar putea arata timeline-ul tau in relatia cu X si cu un pic de ajutor de la Clickshop", explica Adrian Alexandrescu, Managing Partner la Interactions, citat de IQads .

Campania se desfasoara in perioada 10 februarie 2012 - 22 martie 2012 si va fi promovata prin Facebook Ads.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii