Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Rolex este numarul unu in topul consumer Superbrands, al doilea an consecutiv

Tags: rolex, consumer superbrand, apple, top, coca-cola

Producatorul de ceasuri de lux Rolex a fost votat al doilea an la rand drept brandul numarul unu in preferintele consumatorilor, conform listei compilate de Superbrands, Apple si Microsoft, ocupand locurile doi, respectiv trei, noteaza marketingmagazine.com
Rolex este primul brand care, in ultimii sase ani, a reusit sa-si mentina prima pozitie in preferintele consumatorilor. Sondajul a foste efctuat in randul a 3.000 de consumatori.

British Airways a fost pe locul 33 anul trecut, ajungand acum pe patru, ca dovada ca acesta companie s-a straduit din plin pentru a recupera terenul pierdut in fata consumatorilor.

Compania aeriana este urmata in top de celebra Coca-Cola, cu Google si grupul hotelier Hilton pe sase si pe sapte.

Nou intratii in top, Disney (pozitia a 16-a) si Facebook (pozitia a 14-a), insista ca locul le este datorat puterii crescande a social media in viata consumatorilor. Twitter este abia pe pozitia a 86-a.


 
Foto: Rolex: Ambasadorul brandului, Roger Federer
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0