Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

In gratiile clientilor: Top 10 companii cu cea mai buna reputatie din lume

Tags: top, reputatie companii, global reptrak 100, reputation institute, bmw

Succesul unei companii nu vine niciodata usor, se construieste in timp si cu migala, la fel ca reputatia. Care reputatie este atat de importanta incat este in masura sa genereze clasamente. Global Rep Trak 100 este un astfel de clasament.
Global RepTrak 100 este un studiu realizat de Reputation Institute, o companie privata specializata in evaluarea si managementul reputatiei, si aflat deja la cea dea treia editie, noteaza iaa.ro.

Pentru realizarea topului au fost evaluate 100 de companii cu prezenta globala din diverse industrii. Companiile evaluate au fost notate de la 0 la 100 dupa patru criterii emotionale (incredere, stima, admiratie, perceptie favorabila) si dupa dimensiunile reputatiei (mediu de lucru, guvernanta corporativa, responsabilitate sociala, performanta financiara, leadership, produse, servicii si inovatie).

Iata care sunt companiile care se bucura de cea mai solida reputatie in ochii consumatorilor:
1. BMW este noul lider al clasamentului dupa doi ani de suprematie a Google;
2. Sony este compania de electronice cu cea mai buna reputatie din lume, reusind performanta de a se clasa in top 10 companii in 13 din cele 15 tari in care s-a derulat studiul;
3. The Walt Disney Company si-a pastrat pozitia in ultimii ani;
4. Daimler a urcat in clasament pana pe locul 4;
5. Apple a coborat trei pozitii de pe locul 2 pana pe 5;
6. Google a aterizat din varful clasamentului tocmai pe 6;
7. Microsoft reuseste pentru prima oara sa intre in top 10, inlocuind compania Intel;
8. Volkswagen a urcat doua trepte in clasament;
9. Canon;
10. Lego se afla in scadere de pe locul 5.


Printre companiile cu cea mai buna reputatie din lume se mai numara: Avon, Adidas, Dell,Honda, Ferrero, Lenovo, LG, HP, Nokia, Carlsberg, Carrefour, Colgate, H&M, Heineken, P&G, L'Oreal, Yahoo, Suzuki, Vodafone, Samsung.





Dar ce anume ii trebuie unei companii pentru a avea o reputatie solida la nivel mondial? Potrivit realizatorilor studiului, o companie trebuie sa isi respecte promisiunile si sa fie relevanta atat pe piata locala, cat si pe cea globala, trebuie sa fie perceputa ca o companie careia ii pasa cu adevarat de clientii, angajatii, actionarii si partenerii sai si trebuie sa  investesca in activitati locale si globale, nu doar sa isi comercializeze produsele pe o piata sau alta.

Studiul a fost realizat pe un esantion de 47.000 de respondenti din 15 tari.

Sursa foto: iaa.ro

 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

Anonim 25-Feb-2017 00:31:18
wh0cd583407 <a href=http://costofviagra2017.com/>viagra online</a>

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii