Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Godmother devine agentie de BTL digital

Tags: btl digital, zona digitala, godmother, htc, consumator, agentie, strategia

Valentin Vacarus (Managing Director): "Ne propunem sa gandim si sa abordam fiecare campanie de BTL in primul rand din perspectiva digitalului".

Agentia de publicitate Godmother se va axa de acum inainte pe furnizarea de servicii din zona de BTL digital. Astfel, echipa condusa de Valentin Vacarus (Managing Director) isi propune sa dezvolte concepte si solutii digitale creative pentru toate evenimentele pe care le organizeaza - targuri, expozitii, lansari, petreceri corporate, conferinte sau activari. Acestea vor avea la baza tehnologie noua, aplicatii, interactivitate online, astfel incat sa comunice eficient pe orice tip de canal.

"Pentru Godmother, principalul obiectiv in perioada imediat urmatoare este pozitionarea ca agentie de BTL care raspunde eficient digitalizarii. Suntem constienti  de schimbarile pe care digitalul le impune in relatia dintre brand si consumator. Tocmai de aceea am inceput procesul (firesc de altfel) de integrare a serviciilor de comunicare digitala in strategiile si campaniile noastre de BTL - de la diversele evenimente organizate pentru branduri, pana la activarile punctuale. Este vorba, in primul rand, despre un upgrade absolut necesar al produselor din aceasta zona, oferite de Godmother - agentie aflata intr-un permanent proces de perfectionare - dar si de adaptarea la o piata a viitorului foarte apropiat. Tranzitia era inevitabila. Asadar, ne propunem sa gandim digital, sa livram strategii in care interactiunea cu consumatorii sa fie adaptata in primul rand mediului online, iar  proiectele noastre de BTL sa aiba intotdeauna inclusa o componenta din aceasta sfera", declara Valentin Vacarus - Managing Director Godmother.

Pentru Godmother strategia care vizeaza adaptarea serviciilor de BTL la cerintele de digital nu a fost o decizie spontana, ci vine in urma colaborarii si implicit a experientei de cativa ani cu diverse companii care au legatura directa sau chiar activeaza exclusiv in zona digitala.

"Exista deja o serie de pasi in aceasta directie, sunt multe evenimente in care digitalul este prezent dar mai degraba in forma nice to have nu must have. Vizam in permanenta provocari creative care au in centru interactiunea digitala atat intre brand si invitat cat si intre participantii la un eveniment. Ne dorim clienti acele companii care sunt dispuse sa inoveze, sa isi asume deschiderea unor drumuri. Am avut si avem sansa sa lucram pentru clienti din mediul digital (Google, Youtube, HTC etc.) si asta ne-a ajutat sa implementam multe strategii si aplicatii specifice. Pentru noi, important in acest moment este cum ne dezvoltam si cum inovam in aceasta zona. Cu cat esti mai creativ, cu cat iti faci temele mai bine, cu cat researchul este mai temeinic, cu atat vei fi mai bine pozitionat, atat ca brand, cat si ca agentie", mai spune Valentin Vacarus.

Godmother este o agentie de publicitate specializata in furnizarea de servicii de tip BTL, cu o expertiza de 16 ani in piata de comunicare.

Printre clientii agentiei se numara Google, Youtube, HTC, Syngenta, H&M, Agricover, Profi, Oriflame, Promenada, Queisser Pharma,Titan Machinery, Forever Living Products etc.
Autor: Marketingportal.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii