Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Customer Care Conference, evenimentul anului pentru companiile care investesc in relatiile cu clientii

Tags: customer care, customer care conference, call center, relatii cu clientii, romanian contact center awards

Customer Care Conference este evenimentul care premiaza valorile romanesti din domeniul relatiilor cu clientii. Organizata de Expomedia, conferinta a avut loc in perioada 9-10 aprilie 2014 in Bucuresti, iar invitatii, atat din Romania, cat si din strainatate, au prezentat cele mai noi trenduri si strategii care vor imbunatati activitatea departamentului de call center din companiile mari, medii, dar si mici.
Evenimentul s-a incheiat cu festivitatea de decernare a premiilor pentru companiile, dar si angajatii, care au inregistrat cele mai bune rezultate in industria de contact center din Romania, in cursul anului trecut.

Printre invitatii la eveniment se numara:

- Dan Mazilu, Managing Partener, Mediatel Data, care a explicat publicului ca a reusit sa obtina succesul de astazi datorita investitiei in produse, preturilor competitive, serviciilor superioare oferite clientilor si disponibilitatii 24/7. Acesta a subliniat si o regula de aur a angajatilor din call center: "Nu ai voie sa suni dupa 9 seara daca nu ai stabilit un contact cu clientul respectiv."

- Anda Bucsan, Customer Service Director, Cargus, care a incercat sa explice publicului de ce este important sa gasesti o strategie care sa aduca un zambet pe chipul clientilor. De asemenea, a precizat ca printre obiectivii strategici ai companiei Cargus se numara: atingerea profitului stabilit, gradul de satisfactie al clientilor, mentinerea numarului de parteneriate noi, pregatirea permanenta a echipei.

-Marcela Stoica, Senior Management Skills Developer, Customer Service School, care a explicat ca Balanced Score Card este cel mai tare instrument de management si cum il construiesti corec, dar si care este diferenta dintre lagging si leadering.

- Apostolos Kemos, Sales Director for South East Europe & Israel, Genesys, care a prezentat viitorul trend al domeniului de contact center: imbunatatirea relatiilor de call center prin intermediul social media.

- Liam Anderson, Quality Management Consultant, Zoom International, care a prezentat cateva metode de imbunatatire a calitatii echipei din call center.

- Vincent Vanden Bosche - General Manager, Call communications.eu, care a prezentat trendurile pentru anul 2025 in domeniul relatiilor cu clientii. Dintre ele amintim: munca de acasa, recunoasterea vocala, munca inteligenta, noua generatie de clienti, inversarea modelului de afaceri actua.

- Teodora Migdalovici, Cannes Lions Ambassador for Romania, care a vorbit despre importanta timpului petrecut cu clientii si a explicat ca esenta consta in calitatea acelei perioade.

Asa cum am mentionat inca de la inceput, evenimentul s-a incheiat cu festivitatea de decernare a premiilor pentru companiile, dar si angajatii, care au inregistrat cele mai bune rezultate in industria de contact center din Romania, in cursul anului trecut.

Castigatorii ROMANIAN CONTACT CENTER AWARDS 2014 sunt:

CALL CENTER

Best Small Call Center: DHL Express Romania.
 
Best Medium Call Center din aria de call center Outsource: Conectys.

Best Medium Call Center in registru de call center propriu (inhouse): ING Bank.

Best Large Call Center: Teleperformance Romania.
 
Best Call Center Trainer: Cosmin Decea - UPC Romania.
 
Best Telesales Agent: Casiana Covasneanu -  UniCredit Tiriac Bank.

SUPPORT CENTER

Best Small Support Center: Cargus.
 
Best Medium Support Center: ING Asigurari de Viata.

Best Large Support Center: RCS-RDS.
 
Best Large Support Center Manager: Monica Koszta - RCS-RDS.
 
Best Small Support Center Manager: Madalina Bisceanu - Cargus.
 
Best Support Center Team Manager: Carmen Ghimbasan - RCS-RDS

Best Large Support Center Representative: Andreea Popa – RCS-RDS
 
Best Medium Support Center Representative: castigatorul de anul acesta este Raluca Ghiculescu - ING Asigurari de Viata.

Best Small Contact Center: Samsung Electronics Romania - Sykes

Best Medium Contact Center: UPC Romania

Best Contact Center Manager: Cosmin Iurea - Cargus
 
Best Contact Center Team Manager: Mihaela Andronic – UniCredit Tiriac Bank

Best Contact Center Agent: Raluca Costea - ING Asigurari de Viata

Best Collection Contact Center: KRUK ROMANIA

Best Collection Team Manager: Alexandru Comanici - KRUK ROMANIA
 
Best Collection Agent: Claudiu Nistor - KRUK ROMANIA

TECHNOLOGY & PEOPLE

Best use of Tehnology: Cargus.

Best Technology Solution Provider: INTRAROM in parteneriat cu Genesys

Best Online Customer Service: ING Bank

Best Training Program: Schneider Electric   

Special Award for Customer Care Excellence: Groupama Asigurari.



Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii