Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Brands & Communities 2014: Cum transformi consumatorii indiferenti in comunitati fidele unui brand

Tags: ambasadori de brand, evenimente marketing, conferinta marketing, atelier branding, brands&communities

A treia editie a evenimentului Brands&Communities, organizat de SMARK KnowHow, are tema "From groups to groupies" si se va desfasura in perioada 7-8 mai.
Participantii vor avea prilejul de a asculta 25 dintre cei mai buni speakeri, care vor oferi solutii practice de transformare a grupurilor interne, de angajati si colaboratori, dar si externe, de consumatori si cumparatori, in comunitati de brand relevante pentru obiectivele de business.

De asemenea, persoanele care vor participa la eveniment vor invata, in afara de transformarea angajatilor in ambasadori ai brandului, cum sa activeze comunitatile online si sa transforme fanii in groupies, sa identifice atributele neexploatate ale comunitatilor si sa capitalizeze oportunitatile de activare a comunitatilor.

Evenimentul se adreseaza astfel atat antreprenorilor si coordonatorilor de resurse umane si comunicare interna, cat si profesionistilor de marketing si comunicare.

Informatii despre speakerii confirmati pana acum, program si inscriere pot fi gasite pe site-ul evenimentului.

15 speakeri au confirmat pana acum participarea la eveniment, urmand ca lista lor sa fie actualizata si in urmatoarele zile. Dintre speakerii confirmati amintim:Raluca Kisescu (AVON), Adrian Telespan (Scriitor, Cimitirul), Alexandru Eftinoiu (MARKS Digital), Semida Duriga (Publicis Groupe), Dana Pascu (Publicis Groupe), Vintila Mihailescu (SNSPA) si Cosmin Nae (Quantix Marketing Consulting).

Principalele teme care vor fi dezbatute in cadrul segmentului de conferinta sunt:

- ABC-ul comunitatilor: Perspectiva din interior
- Inside Story: De la simpli angajati la o comunitate de brand ambassadors
- Comunitati offline: Activari de brand care reunesc consumatorii intr-o comunitate
- Tactici de integrare a brandului in activitatea online a comunitatilor
- Best Practice: Crearea celor mai active comunitati si afilierea grupurilor non-branded
- Planners' Pitch: Cea mai eficace strategie de fidelizare a comunitatilor de pe Facebook

Preturile pentru participarea la eveniment, discount-uri si vouchere sunt detaliate aici.

Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii