Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Apple detine, anul acesta, 30% din piata de telefonie inteligenta din Statele Unite

Tags: apple, android, iphone, telefoane inteligente, tablete

Piata telefoanelor inteligente din Statele Unite se bucura, in 2009, de o crestere de numai 6%. Lucrurile au stat ceva mai bine in 2010, cand cresterea a ajuns la 24%. Mentionam ca, atunci cand ne referim la telefoane inteligente, avem in vedere orice telefon care functioneaza cu un sistem avansat de operare, de exemplu iPhone, Android, BlackBerry, Windows Mobile etc. si are caracteristici/ functii asemanatoare unui PC.
Android va continua sa-si adjudece o bucata frumoasa de placinta americana in 2011, cand 28% dintre utilizatorii de telefoane inteligente vor detine un dispozitiv Google. Intre timp, Apple se va mentine la o cota constanta de 30% si in 2012, in cadrul unei piete care va include, anul acesta, 73,3 milioane de utilizatori, conform previziunilor emarketer.com.
 
Ultima generatie de telefoane inteligente si de tablete au revolutionat peisajul dispozitivelor mobile, dand nastere la o competitie acerba intre platforme si promovand noi oportunitati prin care marketerii se pot conecta cu consumatorii.
 
Desi cei care au telefoane inteligente sunt inca o minoritate, ei sunt cei care reprezinta prioritatea marketerilor. Explicatia este simpla: acestia isi folosesc telefoanele in mult mai multe moduri decat cei care au un telefon obisnuit (trimit mesaje, acceseaza jocuri, se uita la filmulete, intra pe retelele de socializare, fac cumparaturi, folosesc aplicatii diverse si fac cautari pe web).
 
Urmatoarea generatie de telefoane inteligente promite sa accentueze si mai mult aceasta disparitate, in procesul care a dus la cresterea competitivitatii dintre sistemul de operare Apple si Android al Google. 
 
In cele din urma, castigatorul, daca va exista unul, conteaza mai putin, in special din punctul de vedere al marketerilor care vor sa profite cat mai mult de pe urma cresterii numarului de dispozitive mobile care le ofera consumatorilor experiente care-i sa-i implice cat mai mult.


 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0