Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Schweppes descopera traditii ciudate legate de consumul de alcool

Tags: marketing, schweppees, proiect antropologic, tokyo, alcool

Schweppes Australia in colaborare cu revista Vive si agentia de publicitate GPY&R Melborune a initiat o cercetare antropologica numita Free Pouring pentru a explora cele mai exotice ritualuri de consum al bauturilor. Scopul: promovarea platformei online Cocktail Revolution HQ.
Produsa sub forma unei serii defilmulete, documentarele proiectului il prezinta pe Joel Cornell care calatoreste in toata lumea si descopera cele mai ciudate obiceiuri de baut.
 
Prima oprire a avut loc in Shibuya, Tokyo, unul din centrele principale ale culturii asiatice. Sub titlul de „Tokyo Toyboy”, episodul pe care-l puteti vedea mai jos, arata transformarea lui Joel in „iubitul personal de inchiriat” care este un maestru desavarsit al conversatiilor cu doamnele care vin in vizita la bar. Intalnirea nu se continua in afara barului, caci toata relatia este platonica. Ceva cu totul neobisnuit in lumea europeana.
 
Proiectul Free Pouring continua succesul Knapsack Bartender care s-a desfasurat in Romania, Bolivia si Sierra Leone.
 


Vezi aici si filmuletul facut in Romania:

Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.25 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii