Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Nici fara, dar nici cu nu e bine

Tags: marketing, cheerios, interrasial, familie, america

Ultimul spot pentru Cheerios, creat de Saatchi & Saatchi New York, ne prezinta o familie interrasiala care vorbeste despre beneficiile cerealelor pentru inima.
Reclama se termina cu tatal care se trezeste cu cutia de cereale varsata pe piept, in dreptul inimii. Simplu si haios.
 
Si, totusi, reclama a iscat o pletora de comentarii rasiste pe YouTube, majoritatea facand referiri la nazisti, trogloditi si genocid rasial. Sunt si multe mentiuni despre reclama catalogata ca fiind „dezgustatoare”.
 
Torentul de comentarii negative le-a fortat mana celor de la YouTube sa stearga comentariile si sa impiedice urcarea unora noi. masa de nemultumiti s-a mutat pe Reddit, pentru a continua „dezbaterea” bazata pe faptul ca familia de fata nu este una potential reala, caci, o femeie alba maritata cu un negru este o situatie mai putin probabila decat o femeie neagra cu un sot alb.
 
Vicepresedintele departamentului de marketing de la Cheerios a fost nevoit sa raspunda si a precizat ca stiu ca exista „multe feluri de familii”, iar brandul le celebreaza pe toate.
 
Sa fie oare cerealele ata de reticente fata de amestecul rasial? Sau America nu s-a maturizat inca asa cum spune ca a facut-o?
 


Sursa foto: Captura YouTube
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0