Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

De ce sa nu te iei de Ronaldo

Tags: marketing, pepsi, ronaldo, fotbal, campanie negativa

Pepsi Suedia s-a gandit ca ar fi bine sa lanseze o campanie negativa impotriva lui Ronaldo, avand in vedere ca Suedia urma sa joaca impotriva Portugaliei, miza fiind calificarea la Cupa Mondiala din Brazilia (da, stiu ca doare).
Pepsi a creat o serie de reclame devenite virale prin care il reprezentau pe Ronaldo ca pe o papusa vodoo legata de sinele de tren, zdrobit de o cutie de Pepsi sau acoprit de ace infipte pe tot trupul. Campania a rulat inainte de meci, dar reactia cu care a fost intampinata a surpris.

S-a creat imediat un grup pe Facebook intitulat Nunca mais vou beber Pepsi care a ajuns la 25.000 de Like-uri in 24 de ore de la lansare. Are acum peste 199.000 de fani care se jura ca nus e vor mai atinge in veci de bautura racoritoare.
 
Pepsi si-a cerut scuze pe pagina lui de Facebook, sustinand ca nu ar vrea niciodata sa „puna spiritul competitiei intr-o lumina negativa”. „Regretam faptul ca oamenii au fost jigniti de mesaje. Acestea au fost iemdiat inlaturate. Am vrea sa ne cerem scuze fata de toti cei implicati”, se poate citi in declaratie.
 
Reclamele nu au avut niciun efect asupra jocului lui Ronaldo care si-a ajutat tara sa castige cu 3-2.
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0