Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Inedit in marketingul romanesc: Campania care incearca sa distruga produsul promovat

Tags: campanie, varta, lanterna indestructibila, the practice

In marketing trebuie sa fii credibil si convingator, increzator si entuziast, din cand in cand amuzant, iar alteori dramatic. De cele mai multe ori insa, trebuie sa fii altfel, chiar cu riscul de a parea de-a dreptul socant.
Dupa campania care le spune clientilor sa nu cumpere, iata o alta, cel putin la fel de surprinzatoare, care incearca sa distruga produsul promovat. De data aceasta insa, campania se desfasoara chiar de pe melegurile autohtone si este ocazionata de lansarea pe piata romaneasca a unui nou produs marca VARTA.
Dar se poate promova cu succes un produs pe care incerci, la propriu, sa-l distrugi? Da, atunci cand scopul incercarilor este unul demonstrativ, menit sa puna in lumina tocmai caracteristica sa principala: indestructibilitatea.   
Agentia The Practice a realizat pentru Varta, unul dintre cei mai importanti producatori internationali de baterii, incarcatoare si lanterne, o lansare de produs cu adevarat „tare”. Obiectul lansarii este lanterna indestructibila, un produs Varta confectionat din aluminiu pentru avioane, cu un design extrem de robust, care rezista in conditii foarte dure, la soc, la jet de apa, la o cadere de la inaltimea de 9 metri si la o greutate de pana la 8 tone.

Pentru a evidentia toate aceste caracteristici, scepticii si curiosii au fost invitati sa testeze produsul in cadrul campaniei de promovare. Inainte de aceasta insa, agentia de PR a lansat o campanie de teasing, produsul fiind tinut in mare secret vreme de doua saptamani.
„Jurnalistii si bloggerii au fost chemati la Intalnirea cu indestructibila printr-o invitatie care aducea a poster de film, singurul indiciu fiind confruntarea dintre indestructibila si trei dintre cei mai puternici barbati din Romania. Pe Twitter promovarea s-a facut prin hashtag-ul #indestructibila, care a creat un adevarat mister in jurul produsului si zeci de supozitii referitoare la identitatea sa reala. S-a speculat ca indestructibila ar putea fi printesa razboinica Xena aflata pentru prima data la Bucuresti, sotia lui Chuck Norris, o telenovela cu titlu dramatic, televiziunea Taraf, un nou tip de ciment sau chiar o centura de castitate”, se arata intr-un comunicat al agentiei The Practice.
Produsul a fost dezvaluit in cadrul unui eveniment de lansare la care lanterna a fost supusa celor mai dure teste de catre Ion Oncescu, Radu Valahus si Daniel Instalatorul, barbati cunoscuti pentru forta lor fizica iesita din comun. Desi indoita cu clesti de metal, trecuta prin foc, tinuta intr-un bloc de gheata sau lovita cu bata de baseball, lanterna Varta a ramas intacta, demonstrand astfel ca-si merita numele de „indestructibila”.

Campania continua in mediul online, fiind activate cele mai importante canale de social media (bloguri, Facebook, Twitter). De asemenea, sunt targetate comunitatile online ale pasionatilor de munte, pescuit si altor activitati outdoor.
Scopul final este acela de a genera conversatie relevanta in social media, word of mouth si engagement din partea consumatorilor si a liderilor de opinie.
Autor: Lacramioara Vidru


Indestructibila Varta

Vezi mai multe video din divertisment
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0