Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

De ce serviciul Graph Search al Facebook ameninta Google

Tags: marketing, social media marketing, facebook, google, serviciul graph search

Cand Facebook a anuntat implementarea serviciului de cautare Graph Search, primul lucru despre care au inceput sa comenteze analistii a fost posibila amenintare la adresa Google. Acesta din urma a declarat ca nu exista niciun pericol, dar, la o privire mai atenta, ar putea vedea cateva pericole.
Graph Search este creat pentru a le permite utilizatorilor sa caute in baza de date a Facebook diverse persoane, locuri si lucruri pe care un utilizator le are in comun cu „prietenii” si „prietenii prietenilor”.
 
1. Importanta prietenilor
 
Cand cineva cauta informatii despre un produs, recenziile gasite sunt un factor determinant in luarea decizie de cumparare. Dar si mai importante sunt opiniile prietenilor.
 
De exemplu, daca cineva vrea un anumit tip de blender, se poate uita online sa caute pareri despre produs. Daca se intampla ca uul dintre prieteni sa creada ca alegerea este absolut penibila, cel care vrea sa cumpere se va orienta spre un nou brand.
 
Pentru acest motiv, cumpararea like-urilor si a fanilor este inutila. Graph Search face legatura intre puterea de cumparare si puterea de influentare a prietenilor utilizatorului.
 
2. Prietenii prietenilor vor conta cu adevarat.
 
Aici se evidentiaza bine acest serviciu de cautare, in sensul ca ii permite utilizatorului sa se extinda dincolo de propriul cerc de prieteni. Cu alte cuvinte, daca cineva are 10 prieteni, rezultatele cautarii nu vor fi foarte utile. Dar, daca cei 10 prieteni au impreuna 1.000 de prieteni, impactul asupra cautarii va fi mai mare.
 
3. Graph Search este integrat in Microsoft Bing.
 
Facebook vrea ca utilizatorii sai sa ramana pe Facebook pentru eprioade mari de timp si sa-si coordoneze toate actiunile de cautare pe web dintr-un singur program. Ceea ce-i da lui Bing multa putere in randul advertiserilor.
 
4. Serviciul Graph Search este deja acolo unde Google vrea sa fie.
 
Google nu a ascuns niciodata faptul ca doreste sa fie un punct unic, un fel de supermarket pentru utilizatorii de Internet. Dar nu a reusit in domeniul retelelor de socializare. Dar Facebook are deja o retea de socializare cu miliarde de utilizatori.
 
Coordonand comportamentul de networking de socializare cu rezultatele cautarii, Facebook castiga o pozitie mai buna decat Google. 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii