Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Ce impact au schimbarile realizate de Facebook asupra comunicarii brandurilor in social media

Tags: pages feed, facebook, schimbari facebook, comunicare facebook, mediawrite

Schimbarea adusa de Facebook legata de mecanismul ce sta in spatele newsfeed-ului si care decide ce si cui anume ii apar masajele paginilor de brand, ridica dificultati serioase de comunicare pentru companii, releva un studiu realizat de Mediawrite prin Web Writers Europe. In plus, gradul de diferentiere a comunicarii brandurilor este scazut.
Potrivit studiului „Cum se diferentiaza brandurile pe Facebook”, majoritatea brandurilor prezente pe Facebook nu fac diferenta dintre comunicare si continut de calitate. Astfel, ele confunda continutul, care atrage engagement, cu mesajele publicitare. De asemenea, mesajul si tonul comunicarii este unul aproape identic, cu accente pronuntate de falsa amabilitate si superficialitate.

Mai grav este insa faptul ca identitatea si caracteristicile definitorii ale brandurilor nu se reflectata in comunicarea utilizata. Asa se face ca, modul de comunicare al unei banci nu se diferentiaza de cel a unui magazin online, cu toate ca cele doua branduri au un background diferit si se pozitioneaza diferit.

Provocari aduse de butonul Pages Feed

Remarcam recent ca Facebook a introdus o noua optiune Pages Feed, similara unui flux de stiri insa dedicata in exclusivitate brandurilor. Aceasta modificare nu face decat sa sublinieze decizia retelei de socializare de a obliga companiile sa genereze continut mai bun sau sa plateasca pentru el.

Iata cum afecteaza Pages Feed modul in care companiile comunica si interactioneaza cu fanii lor de pe Facebook:

- Folosirea eficienta a platformei Facebook, in contextul in care companiile nu mai au acces atat de usor pe wall-ul utilizatorilor;

- Comunicarile si contentul brandurilor trebuie sa ajunga subiect de discutie al utilizatorilor pentru a obtine expunere;

- Vizibilitatea costa! Brandurile vor putea aparea cu postari in fluxul de stiri al utilizatorilor daca utilizeaza serviciul Facebook Ads.

 „Solutia optima de social media management pentru urmatoarea perioada este cea in care sunt utilizate trei elemente esentiale. Primul este cel al reach-ului, al doilea cel al continutului, iar cel de-al treilea este cel al atitudinii si a vocii brandului in cadrul Facebook”, spune Iulia Cimpoeru (Content Strategist la Web Writers Europe).
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0