Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

5 cele mai mari dezastre in Social Media ale anului 2012

Tags: social media, mcdonald`s, snikers, microsoft, donald trump

Niciun an nu este complet fara cateva esecuri in social media. In 2012, mai multe branduri si organizatii importante au trecut prin momete grele privind acest domeniu. Multe dintre acestea au avut de infruntat controverse nascute pe Twitter sau Facebook.
Unele branduri precum McDonald's, a carei campanii social media este una foarte buna in general, a luat intorsuri neasteptate. Altele, precum StubHub's au comis greseli in ceea ce priveste conturile pe care le detineau pe Twitter.

Daca este vreun lucru de invatat in urma acestui an al esecurilor in social media, acela este ca marile branduri at trebui sa fie foarte atente atunci cand incearca sa se promoveze in cadrul unui eveniment public de importanta maxima.

Iata cinci dintre cele mai mari esecuri social media:

1. McDonald's

In luna ianuarie, McDonald's a incercat sa isi promoveza brandul si sa isi inmulteasca clientela prin intermediul a doua tendinte promovate si anume: meetthefarmers si mcdstories. Din pacate, cei mai multi dintre utilizatorii Twitter au decis sa posteze toate evenimentele mai putin placute pe care le-au traitla McDonald's'. Prin urmare, cei de la companie in loc sa se promoveze nu au reusit decat sa castige o publicitate negativa, care nu este deloc buna avand in vedere domeniul in care activeaz.

2. Snikers

La inceputul acestui an, compania Snikers din Marea Britanie a platit numeroase celebritati care sa posteze pe Twitter poze cu ei in timp ce consumau batoanele de ciocolata. Se pare ca cei de la Snikers nu au stiut ca au nevoie de aprobare de la Biroul de Comert din Regatul unit pentru a porni o astfel de campanie. In cele din urma, pozele au fost retrase de pe Twitter, in urma unor somatii.

3. StubHub

Cineva din interiorul companiei StubHub, un site care apartine de eBay, a reusit sa posteze pe Twitter un commentariu vulgar, in care erau scrise cuvinte jignitoare la adresa companiei dar si a clientilor. La mai putin de o ora de la postare, compania s-a autosesizat si a postat inca un mesaj insa de data aceasta cu scuze fata de utilizatorii Twitter. Se pare ca mesajul initial a fost trimis de catre un angajat al StubHub care nu era foarte fericit cu locul de munca.

4. Microsoft

Din luna septembrie, cei de la Microsoft s-au implicat in politica din momentul in care unul dintre angajatii care se ocupa de contul de Twiiter al companiei si-a impartasit o parere personala in ceea ce o priveste pe Ann Coulter. Se pare ca angajatul a incurcat contul de Twitter al companiei cu cel personal.

5. Donald Trump

Din cauza comentariilor facute la adresa actualului presedinte al Statelor Unite ale Americii, Donald Trump este pe cale sa piarda parteneriatul pe care il are cu retailerul Macy's. Se pare ca un site, sustinator al lui Obama, a creat o petitie online pe care au semnat-o 500.000 de oameni pentru a distruge pateneriatul dintre Donald Trump si compania Macy's.

Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0