Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

10 moduri simple prin care social media pot ajuta micile afaceri

Tags: marketing, social media, social media marketing, relatia cu clientii

Afacerile mici pot crede ca prezenta in social media este doar un lux, si nu o necesitate. De fapt, social media reprezinta un spatiu in care investitiile se vad. In ce fel? Citeste mai jos.
1. Retelele de socializare pot fi focalizate pe client. In crearea continutului, cheia este sa te gandesti la ceea ce vrea si ce ii trebuie clientului. Daca oferi linkk-uri catre informatii utile clientilor, ii incurajezi sa ramana alaturi de tine.
 
2. Poti contura o personalitate a afacerii. Ceea ce ii da clientului senzatia ca are o relatie cu o persoana, si nu cu o companie fara chip.
 
3. Poti sa-ti imbunatatesti serviciul de relatii cu clientul. Clientii nefericiti care se plang pe Twitter, Facebook, Yelp sau pe alta platforma pot fi contactati imediat. Daca te implici astfel in relatia cu clientii adaugi valoarea si ajuti la dezvoltarea unei relatii de durata, sanatoase si armonioase.
 
4. Iti cresti vizibilitatea in fata competitorilor. Desi utilizarea social media este in crestere in randul afacerilor mici, multe inca nu s-au bagat in hora. Deci inca ai vreme sa te evidentiezi.
 
5. Iti promovezi afacerea la costuri mici. Conform oricaror metode de masutoare aplicate, social media marketing atrage un ROI mai mare decat orice forma traditionala de marketing.
 
6. Clientilor le este usor sa partajeze continutul tau. Iti vei creste notorietatea. Incetul cu incetul.
 
7. Social media iti faciliteaza implicarea in viata comunitatii locale. Afacerile mici sunt pozitionate in asa fel, incat pot interactiona la nivel local in moduri in care companiile mari nici nu viseaza.
 
8. Ai ocazii unice de promovare. Iti poti intreba clientii ce sa le oferi sau ce produse noi sa mai aduci.
 
9. Iti poti consolida brandul. Iti construiesti o imagine si o intaresti.
 
10. Iti poti construi o baza de clienti mai mare si mai loiala. Toate actiunile social media mentionate anterior iti vor extinde gardul de acoperire al afacerii si studiile arata ca un continut de calitate creste loialitatea clientilor.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0