Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Redesign de milioane: Coca-Cola si-a lansat noul website principal

Tags: coca cola, website, site nou coca cola, coca cola journey

La mai bine de un deceniu de la ultimul redesign, Coca-Cola si-a reorganizat site-ul principal, pentru a fi mai aproape de ceea ce reprezinta astazi mediul digital modern. Astfel, compania a renuntat la clasicul format al website-ului corporate pentru a adopta o interfata similara unei reviste online.
Considerat a fi cel mai ambitios proiect digital realizat vreodata de catre brand, noul website aduce in prim plan subiecte interesante si actuale ce vizeaza divertismentul, mediul, sanatatea, sportul, precum si anunturi ale companiei, interviuri video, audio si continut foto.    

Noua platforma web a costat compania cateva milioane de dolari si cativa ani de efort conjugat si a fost numita Coca-Cola Journey, dupa numele unei reviste print interne – Journey, care a fost distribuita vreme de 10 ani angajatilor Coca-Cola, din 1987 pana in 1997.

Pentru a se apropia cat mai mult de stilul de revista, noul site va include articole mai mari evidentiate pe prima pagina asa cum se intampla in cazul presei scrise traditionale. De altfel, acesta beneficiaza si de o echipa redactionala, formata din patru angajati full-time si 40 de editori si fotografi freelanceri, care vor crea continut online.

Cum site-ul curent contine foarte multe informatii, cele mai importante dintre ele, precum biografiile directorilor executivi, informatii legate de investitori, postari legate de job-uri si comunicatele de presa, vor fi pastrate.    

Website-ul, lansat pentru prima data in 1995 si beneficiind de un ultim redesign in 2005, are acum de o audienta de 1,2 milioane de vizitatori unici pe luna.  

„Echipa de comunicare digitala si social media a fost reformata in ultimul an in asa masura incat a ajuns sa semene foarte bine cu o echipa editoriala a unei reviste importante, avand un program de productie si un calendar editorial”, spun reprezentantii Coca-Cola. 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0