Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Brand-urile trag cu ochiul la Google Glass. Apple ar trebui sa se teama

Tags: goole, apple, google glass, marketing

Expertii spun ca ochelarii flexibili, rezistenti la apa Google Glass, cu care, printre multe altele, poti inregistra video si face poze, folosind motorul de cautare Google printr-un sistem de comezi vocale, vor face ca telefoanele inteligente sa iasa din uz si vor schimba pentru totdeauna peisajul de marketing.
Prin comanda “OK, Glass” urmata de “Take a picture” sau “Start Recording” poti face poze si filma, in partea dreapta sus avand un rezumat la tot ce se intampla. Ai si posibilitatea de a partaja pozele si filmele cu prietenii prin Google+ Hangouts sau alte servicii de socializare. Ochelarii au si un GPS încorporat si poti afla detalii despre orice folosind Wikipedia si Google.

Ochelarii vor fi disponibili, incepand cu anul viitor, in mai multe culori precum charcoal, tangerine, shale, cotton sau sky si li se pot atasa lentile de soare.

Sa luam telefoanele inteligente, de exemplu. Dupa vizionarea filmuletului dat publicitatii saptamana aceasta de Google, unul in care vedem cum functioneaza acest gadget, nu ne putem abtine sa nu ne intreabam daca nu avem de-a face cu o provocare serioasa la adresa iPhone-urilor, a telefoanelor cu Android etc. Si asta pentru ca poate fi folosit la o multime de lucruri pentru realizarea carora consumatorii foloseau telefonul: jocuri, filmulete, poze, cautare de restaurante si multe altele. In plus, senzatia de evolutie pe care o da nu a mai fost resimtita de la iPhone incoace.

Este insa important sa intelegem ca nu avem de-a face cu un telefon. Google Glass este o expansiune extravaganta a ochilor, asa cum este casca Blue Tooth a urechilor. Produsul este conectat GPS-ului de pe telefon. Foloseste toata energia din buzunar pentru a rula software-ul. 

Implicatiile pentru comertul pe platforme mobile si pentru sectiunea entertainment: Google Glass ofera posibilitatea de a obtine informatii pe care utilizatorii le iau acum de pe telefon. Iar publicitarii au ocazia de a investi mai mult in realitatea augmentata, caci oamenii isi vor schimba modul in care vor privi spre lumea din jur.

Si se pare ca unele companii s-au asezat deja la coada pentru a cumpara publicitate pe Google Glass.

Compania Google estimeaza ca produsul va fi lansat pe piata in 2014, insa acesta este deja disponibil pentru cei ce doresc sa dezvolte aplicatii pentru Glass la un pret de 1500 de dolari. 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0