Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

3 motive pentru care sa nu renunti la comunicare pe e-mail

Tags: avantaje e-mail, retele de socializare, comunicare personala

Casuta ta de e-mail este mai mereu plina, iar asta probabil te deranjeaza si te gandesti sa gasesti solutii de comunicare pe alte cai. Poate ca vei gasi modalitati mai simple si mai rapide pentru a comunica cu clientii sau colaboratorii, prin intermediul social media spre exemplu, insa iti vom arata de ce nu trebuie sa renunti la e-mail.
Desi dureaza mult sa stergi toate mesajele de care nu ai nevoie, nu esti nevoit sa faci asta zilnic. Un proces de triere al e-mail-urilor primite o data pe luna este suficient, mai ales ca acestea nu ar trebui sa te incurce prea rau, tinand cont de faptul ca atunci cand ai nevoie de o anumita informatie, poti foarte simplu sa dai "cautare".

Daca ai fi comunicat cu clientii tai pe Facebook, nu ai fi avut acces asa de usor la o anumita conversatie mai veche.

Desigur, exista si posibilitatea sa fii bombardat cu mesaje de tip <spam> si newslettere la care nu te-ai abonat niciodata, insa ai putea face abstractie de ele daca, te gandesti la avantajele pe care ti le aduce comunicarea prin intermediul acestui canal.

Iata trei motive pentru care nu este indicat sa renunti la e-mail:

1. Te poti concentra pe continut, nu pe imagine

Oamenii de afaceri sunt obsedati de aspect, chiar si atunci cand vine vorba de comunicarea cu clientii lor. Asadar, acestia vor alege daca deschid sau nu un e-mail, in functie de subiectul acestuia. In orice caz, nu va trece sub nicio forma neobservat, deoarece verificarea e-mail-ului este primul lucru pe care il fac oamenii dimineata, dupa ce isi deschid calculatorul.

In cazul in care comunicarea ar fi avut loc pe Facebook sau pe alte retele de socializare, receptorul este tentat sa se uite cel putin la fotografia de profil a celui care i-a scris, daca nu sa ii analizeze intreaga activitate si toate informatiile personale, care i-ar putea influenta raspunsul.

2. Poti afla lucruri noi despre cei cu care interactionezi

Adevaratii profesionisti privesc fiecare e-mail ca pe o opotunitate de a invata mai mult despre clientii lor. Acestia isi stabilesc obiective clare pentru fiecare campanie, proiect si pentru orice alt tip de comunicare cu publicul lor. Pentru a stabili gradul de profesionalism al fiecarui client, comunicarea prin intermediul e-mail-ului este esentiala.

3. Comunicarea este mult mai personala

Comunicarea prin intermediul e-mail-ului este mult mai personala si mai profesionista fata de interactiunile de pe platformele de socializare, spre exemplu. Acolo toata lumea comunica cu toata lumea, insa un mesaj pe care l-ai primit pe adresa ta de e-mail stii sigur ca ti-a fost trimis tie si numai tie, sau, in cazul unor grupuri care au aceleasi interese, a fost trimis doar participantilor grupului respectiv.

Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii