Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

De la o idee la o afacere de succes: Interviu cu Adina Mocanasu despre managementul de exceptie si implicarea antreprenorului

Tags: adina mocanasu, fashion tribes, e-commerce, afacere online, manager, seo, user experience

O afacere din online a reusit sa vina cu un factor diferentiator, sa doboare ziduri si sa depaseasca obstacole acolo unde multe afaceri dau inapoi. Profitand de oportunitatile de dezvoltare (competitie in cadrul unui incubator de afaceri), intelegand importanta unui parteneriat eficace si facand fata unui mediu de business nu tocmai relaxat din punct de vedere fiscal, urmatoarea afacere demonstreaza ca strategiile de business si munca pe care o implica managementul sunt doua componente de nelipsit.

Adina Mocanasu, partener fondator al Fashion Tribes, a fost de acord sa raspunda mai multor intrebari in cadrul unui interviu acordat in exclusivitate Manager.ro:

Manager.ro: Cred ca trecutul unui om e important fiindca deciziile pe care le luam azi sunt, in mare parte, urmarea experientelor si invataturilor din trecut. Ce te-a adus in acest prezent in care afacerea din online e parte din fiecare zi?

Adina Mocanasu: Decizia de a deschide un magazin online am luat-o cu aproximativ trei ani in urma cand detineam un salon de infrumusetare, Shades beauty lounge.

Pe langa serviciile de infrumusetare oferite, Shades beauty lounge venea cu ceva in plus: bijuterii si articole de imbracaminte de la designeri romani, carti, vinuri, produse dietetice si ceaiuri deosebite.

Un procent ridicat din activitatea de promovare se desfasura in mediul online si in cadrul intalnirilor de networking. Potentialul de dezvoltare in mediul online si parteneriatele incheiate cu diversi designeri romani m-au determinat sa pornesc acest business.

Manager.ro: Nenumarate afaceri sunt initiate zi de zi in online. Insa nu toate ajung sa aiba succes fiindca, in ciuda unei opinii gresit generalizate, un magazin online nu se conduce de unul singur. Care sunt cele trei "butoane" pe care crezi ca un antreprenor trebuie sa apese zilnic pentru ca afacerea sa  in online sa aiba succes?

Adina Mocanasu: Intr-adevar, un business in online nu se conduce singur, iar implicarea antreprenorului trebuie sa fie permanenta si la un nivel multitasking. Insa daca ar fi sa ne referim la principalele trei elemente definitorii pe care managerul trebuie sa se asigure ca le integreaza in businessul sau pentru ca acesta sa devina o afacere online de succes, acestea ar fi: SEO, User Experience si Usability. Pe scurt aceste elemente se refera la a fi cat mai vizibil pentru cat mai multi utilizatori pentru ca in mod evident cu cat mai multi vizitatori reusesti sa atragi pe site, cu atat mai mare va fi rata de conversie a vizitatorilor in cumparatori; la a propune vizitatorilor un site cat mai intuitiv si usor de folosit, care sa raspunda nevoilor lor, atat tehnice (de exemplu platformele pentru mobil), dar mai ales sa fie simplu si rapid.


Continuarea interviului pe Manager.ro.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii