Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Ultima tactica McDonald's pentru atragerea clientilor

Tags: marketing, mcdonald's, mancare proaspata, reclama, polonia, fast-food

Cand spui "mancare fast-food", te gandesti, in primul si in primul rand, la McDonald's. Cand vrei sa te lauzi ca mananci sanatos, spui ca "nu mergi deloc la McDonald's". Daca vrei sa slabesti, iti stergi cu totul McDonald's din minte. Am dreptate?
McDonald’s stie asta, asa ca vine in intampinarea dorintelor noastre secrete de a ne linge degetele pe care curg calorii delicioase, si ne prezinta reclama cu meniul in creta.
 
„Exista un restaurant care serveste doar mancare proaspata”, spune vocea din off, cu un frumos accent. La cine se refera? La McDonald’s, bineinteles. 
 
Noua campanie a debutat in Polonia si este hotarata sa le arate consumatorilor cat de dedicat este lantul de restaurante fast-food ideei de prospetime a mancarii. Asa ca se ia un artist plastic, i se dau acestuia multe bucati de creta si este rugat, de doua ori pe zi, sa deseneze meniul.
 
Intelegeti voi: desen perisabil, mancare perisabila. Ii credeti?
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0