MarketingPortal.ro » Social media » Ultima ora » Orange si-a reactivat mascotele-vedeta Millidge si Doig

Orange si-a reactivat mascotele-vedeta Millidge si Doig Video Orange si-a reactivat mascotele-vedeta Millidge si Doig

de MarketingPortal.ro

Orange si-a reactivat mascotele-vedeta Millidge si DoigIn urma cu cativa ani, erau centrul universului de comunicare al campaniilor Orange. Ciudate, originale si nespus de hazlii, mascotele care imparteau o singura gura au facut multe inimi sa se indragosteasca subit si iremediabil. Ba pe alocuri au generat adevarate isterii, care isterii sunt gata sa reapara.


Ghidul Excel si lucreaza eficient, rapid, cu profesionalism

>> Detalii aici <<
Ii cheama Millidge si Doig, sunt mascotele-vedeta ale Orange si au fost create de agentia Wieden Kennedy special pentru filiala din Romania a companiei. In urma cu cativa ani n-aveai loc de ele in spoturi, afise si pliante. Publicul le iubea cu disperare, insa in culmea gloriei brandul-mama le-a scos de pe scena si din lumina reflectoarelor. Gurile rele au spus atunci ca decizia s-a nascut din invidie, intrucat cei doi simpatici maimutoi ajunsesera chiar mai celebri decat brandul pe care-l reprezentau. Legenda mai spune ca oamenii se inghesuiau sa cumpere cartele PrePay nu de dragul Orange, ci al mascotelor sale. Totusi, iata ca, la aproape patru ani dupa ce au fost retrase de pe piata, operatorul de telecomunicatii simte ca are nevoie din nou de stralucirea lor.

Orange Romania a lansat o noua campanie pentru cartelele sale PrePay ce readuce pe ecrane intamplarile distractive cu personajele PrePay. Indragitii Millidge si Doig se reintorc, de aceasta data alaturi de noul lor prieten Hexidge, care ii provoaca la noi aventuri. Avand o singura gura, pe care o paseaza de la unul la altul, cele doua personaje ilustreaza frumusetea de a impartasi.


Campania a debutat cu un nou spot TV ce promoveaza ofertele verii de la cartelele Orange si cu un eveniment de in pasajul de la Unirea, unde au fost impartite brelocuri cu cele doua personaje.



”Orange este lider de piata pe segmentul PrePay si continua sa aduca clientilor sai oferte inovatoare, unice pe piata din Romania. Aceasta initiativa vine in completarea programelor destinate clientilor nostri, precum reincarcarea direct cu minute, Orange Phone Credit, Surprize la reincarcare, PrePay suporter si Orange Young”, spune  Julien Ducarroz (Chief Commercial Officer B 2 C in cadrul Orange Romania).
Autor: MarketingPortal.ro



Articole conexe:


Ultima ora:




Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Abonare newsletter Aboneaza-te GRATUIT la "Revista de Marketing dinamic si Excelenta in Vanzari" pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Comentarii
0 comentarii



Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de
Rentrop & Straton.
Nota de informare!

Inchide