Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Orange si-a reactivat mascotele-vedeta Millidge si Doig

In urma cu cativa ani, erau centrul universului de comunicare al campaniilor Orange. Ciudate, originale si nespus de hazlii, mascotele care imparteau o singura gura au facut multe inimi sa se indragosteasca subit si iremediabil. Ba pe alocuri au generat adevarate isterii, care isterii sunt gata sa reapara.
Ii cheama Millidge si Doig, sunt mascotele-vedeta ale Orange si au fost create de agentia Wieden Kennedy special pentru filiala din Romania a companiei. In urma cu cativa ani n-aveai loc de ele in spoturi, afise si pliante. Publicul le iubea cu disperare, insa in culmea gloriei brandul-mama le-a scos de pe scena si din lumina reflectoarelor. Gurile rele au spus atunci ca decizia s-a nascut din invidie, intrucat cei doi simpatici maimutoi ajunsesera chiar mai celebri decat brandul pe care-l reprezentau. Legenda mai spune ca oamenii se inghesuiau sa cumpere cartele PrePay nu de dragul Orange, ci al mascotelor sale. Totusi, iata ca, la aproape patru ani dupa ce au fost retrase de pe piata, operatorul de telecomunicatii simte ca are nevoie din nou de stralucirea lor.

Orange Romania a lansat o noua campanie pentru cartelele sale PrePay ce readuce pe ecrane intamplarile distractive cu personajele PrePay. Indragitii Millidge si Doig se reintorc, de aceasta data alaturi de noul lor prieten Hexidge, care ii provoaca la noi aventuri. Avand o singura gura, pe care o paseaza de la unul la altul, cele doua personaje ilustreaza frumusetea de a impartasi.


Campania a debutat cu un nou spot TV ce promoveaza ofertele verii de la cartelele Orange si cu un eveniment de in pasajul de la Unirea, unde au fost impartite brelocuri cu cele doua personaje.



”Orange este lider de piata pe segmentul PrePay si continua sa aduca clientilor sai oferte inovatoare, unice pe piata din Romania. Aceasta initiativa vine in completarea programelor destinate clientilor nostri, precum reincarcarea direct cu minute, Orange Phone Credit, Surprize la reincarcare, PrePay suporter si Orange Young”, spune  Julien Ducarroz (Chief Commercial Officer B 2 C in cadrul Orange Romania).
Autor: MarketingPortal.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.86 din 5 - 7 voturi.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii