Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Intoarcerea la traditie: Napolact a initiat campania Castiga o casa-n deal, in mijloc de Ardeal

Tags: napolact, casa ardeal, campanie ardeal, traditie

Pentru ca e un brand cu traditie, Napolact stie prea bine cat este pretioasa aceasta si cat de important este sa o pastrezi si sa o pui in valoare. Nu degeaba, cea mai recenta campanie a brandului ne indeamna sa ne intoarcem la traditie si la toate comorile ei.
Intrucat vine din inima tarii, Napolact isi invita consumatorii la o intalnire virtuala cu Ardealul. Pentru asta, brandul a lansat campania „Castiga o casa-n deal, in mijloc de Ardeal”, prin intermediul careia participantii la promotie pot descoperi cele mai frumoase locuri din Transilvania, cu traditile si obiceiurile specifice.
 
Pentru a participa la campanie este suficienta inscrierea codurilor de pe produsele participante pe site-ul Napolact. Fiecare cod valid introdus trimite vizitatorul in cate un  sat romanesc unde traditia a ramas aproape nealterata. Astfel, pe parcursul incursiunii in Ardeal vor fi descoperite sate din Cluj, Sibiu, Alba, Brasov, Mures si Harghita.

Fiecare sat descoperit va fi prezentat prin sectiunea “Bine ai venit” cu un scurt istoric al satului, urmata de “De-ale locului” – sectiune ce contine o descriere a traditiilor si obiceiurilor din zona respectiva. Calatorul va descoperi apoi sectiunea “Pofta buna” in care sunt prezentate retete locale si unde pot fi invitati la masa trei prieteni, dar si sectiunea “Intra-n joc” care contine aplicatii interactive despre fiecare sat.

Pe parcursul calatoriei exista diferite momente speciale, precum popasuri la hanuri din Ardeal sau opriri la targuri, vor anima experienta pe site.

Dar pe langa experienta intalnirii cu traditia transsilvaneana, campania Napolact vine cu o multitudine de premii, stabilite prin tragere la sorti: premiul cel mare – o casa in Ardeal, 10 calatorii in Ardeal, premii saptamanale, dar si sute de obiecte mestesugite cu migala.



„Prin toate actiunile incercam sa sustinem satul romanesc, sa-i promovam adevaratele valori, traditiile si obiceiurile culinare. Am vrut ca aceasta campanie sa aiba dublu rol, pe langa cel de promotie si unul educativ. Speram ca cei care vor accesa aplicatia de pe site sa gaseasca in satele in care vor poposi virtual o sursa de inspiratie. Suntem mandri de mostenirea noastra si incercam sa o promovam prin fiecare actiune”, spune Marian Chiraches, Group Brand Manager Napolact.

Campania se desfasoara in perioada 15 martie – 23 mai.

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0