Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

De ce seful tau ar putea plati ca tu sa stai pe Facebook

Tags: facebook, companii, retea, cont, profesionist, angajatorii

De aproape patru ani de zile, Facebook testeaza o varianta creata special pentru orele de program din cadrul marilor companii. Mai nou, se doreste ca acest sistem sa fie folosit in cadrul companiilor ca o retea care i-ar putea ajuta pe profesionisti sa colaboreze si sa isi imbunatateasca aptitudinile.

"Facebook at Work" trebuie privit astfel ca un produs important, cel putin de catre competitori. Iata cateva lucruri pe care ar trebui sa le retinem legat de noua aplicatie:

- e testata ca proiect-pilot in cadrul mai multor companii cu cel putin 100 de angajati. Va fi disponibila in Google Play si magazinele Apple App, insa va putea fi descarcat si folosit numai de catre firmele din cadrul programului-pilot.

- utilizatorii pot incarca documente in grupuri, dar nu vor exista optiuni de editare sau de colaborare asa cum exista in Google Docs sau in Office365.

- toata activitatea de pe Facebook at Work ramane doar in cadrul retelei si e vazuta doar de colegii de munca. Nu ajunge practic si pe contul personal de Facebook.

- sistemul ca arata in mare asa cum arata Facebook deja, avand un profil al utilizatorului, casuta de mesaje, newsfeed si posibilitatea de a incarca poza.

Cu toate acestea, implementarea noului sistem nu e lipsita de riscuri. Cei mai multi oameni incearca sa isi separe munca de viata personala, inclusiv cand vine vorba de retelele de socializare. Multi dintre cei de pe Facebook incarca poze cu familia, in vreme ce LinkedIn continua sa ramana o retea destinata strict profesionistilor.

Practic, Facebook ne cere, prin noua retea, sa folosim un fel de cont personal pentru a ne comporta profesionist. S-ar putea ca aceasta optiune sa nu surada majoritatii utilizatorilor.

In plus, companiile inca vad Facebook-ul ca pe ceva de care angajatii se folosesc pentru a fugi de munca. Sa faci datele companiei publice in cadrul unei retele de socializare externe, avand ca scuza faptul ca lucrezi, nu va fi o optiune pe care angajatorii o vor adopta cu bratele deschise.
Autor: Stefan Matei


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii