Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum atragi exact clientii potriviti pentru afacerea ta?

Tags: management si marketing, preturi produse, clienti, potentiali cumparatori, afacere

Nu intotdeauna cei pe care ii consideram potentiali clienti sunt dispusi sa plateasca. Ce avem de facut pentru a-i convinge ca produsele noastre sunt cele pentru care merita sa plateasca acel pret si nu unul mai mic, in favoarea concurentei?


Dincolo de atragerea de clienti noi, trebuie sa ne concentram, in paralel, si asupra atragerii de clienti dispusi sa plateasca pentru produsele sau serviciile pe care le ofera compania.

Targetarea clientilor se realizeaza si in functie de pozitionarea noastra pe piata. Atata vreme cat noi ne situam ca fiind cei mai buni din domeniu si ne prezentam printr-un aspect impecabil (site profesionist, curat, cu mesaj clar prin care transmitem ce avem de oferit), rezultatele nu vor intarzia sa apara.

Un al doilea pas este sa facem in asa fel incat valoarea companiei si a produselor sa fie una vizibila si perceputa de cumparatori. Daca acestia nu apreciaza sau nu estimeaza corect ceea ce oferim prin servicii sau produse, e foarte putin probabil sa avem parte de cumparatori activi. Vom evidentia astfel in ce mod produsul nostru ii ajuta sa economiseasca bani si timp sau ce beneficii le ofera.

Daca am demonstrat ca stim sa ne facem auzit mesajul si ca nu ne incurcam in cuvinte, mai avem de indeplinit o ultima etapa prin care demonstram ceea ce pana acum doar am descris. Clientii trebuie sa fie convinsi ca ceea ce promitem este si ceea ce oferim.

Demonstram ca avem produse si servicii de calitate care isi indeplinesc promisiunea prin marturii de la alti clienti sau prin studii de caz care arata modul in care produsele/serviciile noastre au ajutat in mod real o alta firma sau o persoana.

Nu in ultima instanta, punem accentul pe calitatile care ne fac mai buni decat competitorii, fara sa uitam insa ca nu toti clientii trebuie sa fie ai nostri. Ce inseamna asta? Inseamna ca vor exista intotdeauna clienti care isi vor dori ca noi sa avem preturi mai mici. Daca in paralel avem insa si un segment de clienti activi care ne cumpara produsele, e foarte clar ca nu trebuie sa ne reorientam catre cei care cer o scadere a preturilor.


Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0