Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Coca-Cola isi suspenda campania publicitara dintr-un motiv bine intemeiat

Tags: marketing, coca-cola, taifun filipine

Desi vanzarile Coca-Cola sunt in scadere, gigantul producator de bauturi racoritoare pune "pauza" pe butonul de campanii, pentru a se concentra pe o cauza mult mai importanta, relateaza Huffington Post.
Coca-Cola a anuntat saptamana trecuta ca suspenda campania de brand in Filipine, pentru a-si putea dona intregul buget eforturilor de intr-ajutorare a populatiei care sufera in urma efectelor devastatoare ale taifunului. Compania a donat pana acum peste 2,5 milioane de dolari in cash si bunuri.
 
„Am dori sa ne exprimam solidaritatea sincera cu filipinezii in aceste momente dificile”, a declarat un reprezentant al Coca-Cola intr-o declaratie de presa. 
 
Pana in momentul de fata, s-au inregistrat 5.000 de morti. 1.611 persoane sunt inca date disparute.
 
Expertii sunt de parere ca reconstruirea locuintelor, a scolilor, drumurilor si podurilor in zonele distruse poate ajunge la 8,5 miliarde de dolari, spuneReuters.
 
Desi sunt multi care sustin eforturile Coca-Cola, au aparut si voci critice care cred ca mutarea este un act publicitare in sine. 



 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0