Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cererea formeaza oferta?

Tags: management si marketing, cerere, oferta, nevoia, produsul, cererea

Am crezut intotdeauna ca televiunile si radioul ar trebui sa aiba un rol educational. Mi-a fost destul de greu sa accept ca, din pacate, ceea ce o televiziune transmite este ceea ce poporul cere.
Asta nu inseamna ca nu consider, in continuare, ca rolul mijloacelor de comunicare in masa ar trebui sa aiba un rol de formare si ca, astfel, acestea devin responsabile de ceea ce transmit si de consecintele aferente.

Dar paine si circ pare sa fie metoda care functioneaza in continuare, desi nu pot sa nu observ o reticenta in crestere atunci cand titlurile pompoase ale ziarelor mint cu nerusinare. Apar astfel reactii din ce in ce mai dese la astfel de mesaje care exagereaza in mod voit si constient continutul unui articol si care forteaza senzationalul doar pentru a face audienta. Sa nu uitam ca cine striga de mai multe ori ca vine lupul ajunge sa nu mai fie crezut de nimeni cand lupul chiar apare si ca nici ulciorul nu merge de multe ori la apa.

Asa ca cererea poate sa formeze oferta, insa nu cred ca oferta ar trebui sa se lase influentata de cerere. Sa nu uitam ca functioneaza si invers, intai exista oferta, iar mai apoi reusim sa cream nevoia si, prin urmare, cererea.

Cererea apare, asadar, dupa oferta, dupa ce ideea si produsul nostru exista deja. Nu avem neaparat nevoie de balsam de rufe, dar il cumparam. Fiindca nevoia de a avea hainele mai catifelate, mai parfumate, mai moi a devenit ceva ce trebuie implinit. Si detergentul de rufe poate face acelasi lucru, insa balsamul devine astfel o oferta care a creat cererea.

Orice business poate reusi sa isi vanda produsele daca identifica in mod eficient butoanele pe care trebuie sa apese in piata pentru a crea cererea. Daca nevoia inca nu exista, atunci aceasta trebuie creata. Iar marketingul se invarte tocmai in jurul acestei idei, sa nu uitam.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii