Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cele mai valoroase branduri din lume: TOP 10

Tags: marketing, top 10, cele mai valoroase branduri, cele mai valoroase branduri in 2013, apple, google

Apple ramane si anul acesta liderul topului BrandZ al celor mai valoroase 100 de branduri globale, avand o valoare estimata la 185 de miliarde de dolari. Google nu a reusit sa obtina decat locul al doilea, cu 113.669 miliarde de dolari.
Pe locul al treilea a picat anul acesta IBM, estimandu-i-se o valoare de 112.536 de miliarde de dolari. 
 
Pozitia a patra si a cincea sunt ocupate de McDonald’s si Coca-Cola, cu 90.256 miliarde de dolari, respectiv 78.415 miliarde de dolari.
 
Restul pozitiilor, pana la a zecea, il ocupa urmatoarele companii: AT&T (telecomunicatii), Microsoft (tehnologie), Marlboro (tutun), Visa (carduri de credit) si China Mobile (telecomunicatii).
 
Brandurile din clasament au o valoare cumulata de 2.6 trilioane dolari, mai mare cu 77% fata de 2006.
 
Berea este categoria cu cea mai mare crestere in clasament, in anul current. Primele 10 branduri de bere au crescut cu 36% si au o valoare cumulata de 63 miliarde de dolari.
 
Brandurile din ariile tehnologie si telecomunicatii continua sa domine clasamentul cu 29 de marci, insumand 43% din valoarea cumulata a brandurilor din Top 100, mai mult de 1 trilion de dolari.
 
Clasamentul BrandZ™ - Topul celor mai valoroase 100 branduri globale - a ajuns la cea de-a opta editie.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0