Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Campanie Heineken: Viata pe un ghetar

Tags: marketing, campanie marketing, heineken, experiment social, alaska

Poti supravietui cu doar un colac de slavare, un costum de gala si un bilet de avion pe varful unui ghetar din Alaska?
Aceasta este intrebarea pe care o pune Heineken in cadrul ultimei campanii „Dropped”, un fel de „Cazut din cer” (tr.n.).
 
„Vrem sa mergem mai departe in demersul de a-i inspira pe barbati sa fie imaginativi si deschisi fata de lume. Le oferim oportunitatea de a trece dincolo de granitele propriei zone de confort”, a declarat Sandrine Huijgen, global communications director la heineken, citata de thedrum.com.
 
„Dropped” este un experiment social care ii va provoca pe participanti sa-si afiseze caracterul real si sa aiba o experienta iesita din comun.
 
Primul experiment l-a luat pe Rikar Gil din Madrid si l-a aruncat, la propriu, intr-o zona indepartata a Alaskai, cu doar resurse minimale, aeroportul fiind la multi kilometri departare.
 
Experienta lui este filmata pe episoade care sunt rulate pe canalul de YouTube al brandului. Pe scurt, va putem spune ca s-a intalnit cu trei ursi, i-a fost dor sa poarte tricouri si si-a prins limba de gheata de 22 de ori. 
 
Campania va continua si in alte locuri de pe planeta.
 


Sursa foto: captura YouTbe
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0