Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Brand de haine prezinta vitrine interactive

Tags: marketing, brand, kate spade, window shopping

In ciuda popularitatii shoppingului online, window shoppingul n-a murit, ci este inca o parte importanta a experientei. Asa ca un brand de haine, Kate Spade din New York, s-a decis sa alature cele doua lumi, intr-o interfata interactiva, scrie simplyzesty.com.
Mai exact, Kate Spade a creat patru vitrine interactive pentru patru magazine, „deschise” 24 din 24, pentru a le atrage atentia milioanelor de turisti de pe strazile new yorkeze.

Fiecare magazin a vopsit vitrina in galben neon pentru a iesi in evidenta. Odata ce te aproprii, se aprinde un ecran pe baza de tehnologie touch pe care este afisata intreaga colectie. Daca te intereseaza ceva, poti selecta cu telefonul, printr-un SMS de confirmare, urmand ca produsele sa-ti fie livrate gratuit. Plata se face la livrare.

Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

Anonim 27-Iun-2013 13:43:21
Mi se pare un nonsens sa-ti cumperi haine din magazin fara sa le probezi! Daca tot ai venit pan-acolo ...

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0