MarketingPortal.ro » Totul despre vanzari » Principalele responsabilitati ale unui Asistent Manager

Principalele responsabilitati ale unui Asistent Manager

de MarketingPortal.ro

Principalele responsabilitati ale unui Asistent ManagerTags: obiective, responsabilitati, asistent manager, responsabilitati, director general, conducere companie,

Angajatul care ocupa postul de Asistent Manager asigura conducerii companiei asistenta manageriala si are anumite responsabilitati specifice. Printre obiectivele acestui post se numara: urmarirea agendei Directorului General, gestionarea documentelor de interes general al companiei, asistarea Directorului General la sedinte si intalniri de afaceri si asigurarea redactarii documentelor de protocol.


Special pentru fermieri si producatorii agricoli!

A inceput numaratoarea inversa: este ultimul an in care puteti accesa fonduri europene din exercitiul financiar 2007-2013

Cele mai profitabile ferme agricole din Romania in 2013

Pentru informatii complete, click aici <<
Va prezentam mai jos care sunt responsabilitatile unui Asistent Manager.

Legat de activitatile specifice, raspunde de:
-
transmiterea integrala si in timp util a informatiilor catre Directorul General
- calitatea documentelor pe care le redacteaza si/sau transmite
- pastrarea in ordine a tuturor documentelor si corespondentei specifice
- convocarea participantilor la sedintele ocazionale
- acuratetea datelor pe care le transmitealitatea traducerilor/corespondentei pe care le intocmeste pentru managementul firmei
- transmiterea completa si corecta a documentelor catre destinatarii adecvate
- pastrarea confidentialitatii datelor la care are acces.
 
Legat de disciplina muncii, raspunde de:
- imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si de specialitate
- utilizarea resurselor existente exclusiv in interesul firmei
- pastrarea confidentialitatii informatiilor si a documentelor legate de firma
- adopta permanent un comportament in masura sa promoveze imaginea si interesele firmei
- respectarea prevederilor normativelor interne si a procedurilor de lucru privitoare la postul sau
- se implica in vederea solutionarii situatiilor de criza care afecteaza firma
 
Autoritatea postului:
- are acces la normele si procedurile elaborate in firma si face propuneri de optimizare a acestora
- preia in lipsa Directorului General informatii specifice activitatii de asistenta manageriala
- solicita, respectiv transmite managementului informatiile necesare dezvoltarii si implementarii proiectelor alocate de Directorul General
- solicita si utilizeaza echipamentele/consumabilele puse la dispozitie de firma
- reprezinta Directorul General in lipsa acestuia in vederea planificarii si organizarii agendei si a mentinerii legaturii intre conducere si departamentele firmei.
 
Autor: MarketingPortal.ro



Articole conexe:


Ultima ora:




Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Abonare newsletter Aboneaza-te GRATUIT la "Revista de Marketing dinamic si Excelenta in Vanzari" pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Comentarii
0 comentarii



MARKETINGPORTAL TV

Arhiva video Moduri de optimizare site


detalii aici


Cauti un loc de munca?


Gata sa faci bani si sa fii cel mai bun in afaceri?
Nu rata informatiile noastre actualizate,
strategiile, atelierele din 2014 si SFATURILE GRATUITE de business.


Completeaza aici cu adresa de mail pentru a primi newsletterul zilnic

Investeste in tine si intra in comunitatea Marketing Portal

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.