MarketingPortal.ro » » Principalele responsabilitati ale unui Asistent Manager

Principalele responsabilitati ale unui Asistent Manager

de MarketingPortal.ro

Principalele responsabilitati ale unui Asistent ManagerTags: obiective, responsabilitati, asistent manager, responsabilitati, director general, conducere companie,

Angajatul care ocupa postul de Asistent Manager asigura conducerii companiei asistenta manageriala si are anumite responsabilitati specifice. Printre obiectivele acestui post se numara: urmarirea agendei Directorului General, gestionarea documentelor de interes general al companiei, asistarea Directorului General la sedinte si intalniri de afaceri si asigurarea redactarii documentelor de protocol.



Semintele de chia - alegerea ta sanatoasa

Previn aparitia diabetului de tip 2 
si mai multe tipuri de cancer!

>> Click AICI <<

 

Va prezentam mai jos care sunt responsabilitatile unui Asistent Manager.

Legat de activitatile specifice, raspunde de:
-
transmiterea integrala si in timp util a informatiilor catre Directorul General
- calitatea documentelor pe care le redacteaza si/sau transmite
- pastrarea in ordine a tuturor documentelor si corespondentei specifice
- convocarea participantilor la sedintele ocazionale
- acuratetea datelor pe care le transmitealitatea traducerilor/corespondentei pe care le intocmeste pentru managementul firmei
- transmiterea completa si corecta a documentelor catre destinatarii adecvate
- pastrarea confidentialitatii datelor la care are acces.
 
Legat de disciplina muncii, raspunde de:
- imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si de specialitate
- utilizarea resurselor existente exclusiv in interesul firmei
- pastrarea confidentialitatii informatiilor si a documentelor legate de firma
- adopta permanent un comportament in masura sa promoveze imaginea si interesele firmei
- respectarea prevederilor normativelor interne si a procedurilor de lucru privitoare la postul sau
- se implica in vederea solutionarii situatiilor de criza care afecteaza firma
 
Autoritatea postului:
- are acces la normele si procedurile elaborate in firma si face propuneri de optimizare a acestora
- preia in lipsa Directorului General informatii specifice activitatii de asistenta manageriala
- solicita, respectiv transmite managementului informatiile necesare dezvoltarii si implementarii proiectelor alocate de Directorul General
- solicita si utilizeaza echipamentele/consumabilele puse la dispozitie de firma
- reprezinta Directorul General in lipsa acestuia in vederea planificarii si organizarii agendei si a mentinerii legaturii intre conducere si departamentele firmei.
 
Autor: MarketingPortal.ro



Articole conexe:


Ultima ora:




Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Abonare newsletter Aboneaza-te GRATUIT la "Revista de Marketing dinamic si Excelenta in Vanzari" pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Comentarii
0 comentarii



MARKETINGPORTAL TV

Arhiva video Moduri de optimizare site


detalii aici


Cauti un loc de munca?


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de
Rentrop & Straton.
Nota de informare!

Inchide