Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Principalele responsabilitati ale unui Asistent Manager

Tags: obiective, responsabilitati, asistent manager, responsabilitati, director general, conducere companie,

Angajatul care ocupa postul de Asistent Manager asigura conducerii companiei asistenta manageriala si are anumite responsabilitati specifice. Printre obiectivele acestui post se numara: urmarirea agendei Directorului General, gestionarea documentelor de interes general al companiei, asistarea Directorului General la sedinte si intalniri de afaceri si asigurarea redactarii documentelor de protocol.
Va prezentam mai jos care sunt responsabilitatile unui Asistent Manager.

Legat de activitatile specifice, raspunde de:
-
transmiterea integrala si in timp util a informatiilor catre Directorul General
- calitatea documentelor pe care le redacteaza si/sau transmite
- pastrarea in ordine a tuturor documentelor si corespondentei specifice
- convocarea participantilor la sedintele ocazionale
- acuratetea datelor pe care le transmitealitatea traducerilor/corespondentei pe care le intocmeste pentru managementul firmei
- transmiterea completa si corecta a documentelor catre destinatarii adecvate
- pastrarea confidentialitatii datelor la care are acces.
 
Legat de disciplina muncii, raspunde de:
- imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si de specialitate
- utilizarea resurselor existente exclusiv in interesul firmei
- pastrarea confidentialitatii informatiilor si a documentelor legate de firma
- adopta permanent un comportament in masura sa promoveze imaginea si interesele firmei
- respectarea prevederilor normativelor interne si a procedurilor de lucru privitoare la postul sau
- se implica in vederea solutionarii situatiilor de criza care afecteaza firma
 
Autoritatea postului:
- are acces la normele si procedurile elaborate in firma si face propuneri de optimizare a acestora
- preia in lipsa Directorului General informatii specifice activitatii de asistenta manageriala
- solicita, respectiv transmite managementului informatiile necesare dezvoltarii si implementarii proiectelor alocate de Directorul General
- solicita si utilizeaza echipamentele/consumabilele puse la dispozitie de firma
- reprezinta Directorul General in lipsa acestuia in vederea planificarii si organizarii agendei si a mentinerii legaturii intre conducere si departamentele firmei.
 
Autor: MarketingPortal.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4 din 5 - 8 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii