Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

O noua aplicatie pe piata din Romania masoara influenta brandurilor in social media

Cu ajutorul unui algoritm matematic gandit si implementat in premiera de o echipa de romani, utilizatorii social media pot fi ordonati, pe verticala, in functie de coeficientul lor de influenta.
Anuntul a fost facut recent de reprezentantii companiei Okkut care au mentionat ca cei care folosesc aplicatia nou lansata isi vor putea determina coeficientul de influenta in doar cateva secunde. Un alt element al aplicatiei il reprezinta recompensa prin intermediul monedelor virtuale.

"Algoritmul matematic care calculeaza influenta utilizatorului social media se afla in spatele aplicatiei OKKUT (http://okkut.com/) si se activeaza imediat dupa ce un utilizator accepta aplicatia. Ordonarea utilizatorilor social media in functie de coeficientul lor de influenta devine, astfel, pentru prima data posibila.

In cateva secunde de la conectarea cu profilul de Facebook pe platforma Okkut, utilizatorul primeste un coeficient de influenta si un numar de monede virtuale.

Cu monedele virtuale care recompenseaza influenta utilizatorul poate licita pentru premii reale.

Coeficientul de influenta al utilizatorului este actualizat automat, la fiecare logare, si este un metric care depinde, in primul rand, de nivelul de engagement al membrilor retelei cu postarile sale", se arata intr-un comunicat al companiei.

Motivand ca nu putem determina cine anume este influencer in social media si in ce masura anumite branduri pot fi valorificate, aplicatia lansata de Okkut isi propune sa ofere astfel raspunsuri acestor intrebari, venind in sprijinul comunicarii digitale:

"Comunicarea are rolul de a genera comportamente, motiv suficient de puternic pentru branduri de a apela la modelele de comunicare cu randamentele cele mai ridicate.

Influenta in social media nu este un metric care masoara cantitatea. Nu a fost niciodata asimilata stiintific acestui concept. Influenta este o notiune calitativa, extrem de volatila atunci cand este proiectata pe esantioane mari, insuficient de clar definite geografic sau profilate sociologic si cultural".
Autor: Stefan Matei


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii