Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Marketingul si relatia cu consumatorii se schimba rapid. Cum va arata 2016?

Tags: marketing, google plus, tendinta, facebook, consumator, 2016

Ideal e sa fii cu vreo doi-trei pasi inainte trendurilor in materie de social media, marketing si noile tehnologii. Daca ramai in urma, risti sa fii nevoit sa alergi intr-un ritm care nu va fi tocmai favorabil companiei tale fiindca orice ai face, vei fi in urma celorlalti. Asa ca acesta e un exemplu perfect de situatie in care e bine sa sari peste cateva etape, sa apelezi la profesionisti care stiu ce fac si la oameni care iti pot descrie cat se poate de clar cum o sa arate online-ul in 2020.


Multe companii din Romania au in continuare tendinta de a vedea ca noutate ceva ce s-a lansat anul trecut si de a considera un proiect deja trecut o platforma care creste incet (dar sigur!).

Iar de aici, doua greseli majore pe care aceleasi companii le fac: folosesc falsa noutate in contexte in care deja s-a trecut la ceva nou si reusesc astfel, cu mult succes, sa se mentine in mod continuu in urma competitorilor care au inteles ca unele lucruri sunt noutati fix o luna sau o jumatate de an, dupa care esti nevoit sa treci deja la ceva "cu adevarat nou".

In ce priveste noul vazut deja ca vechi, acest lucru poate fi vazut in cazul platformei Google+. Tendinta de a spune ca aceasta platforma nu aduce nimic bun e raspandita, dar cei mai multi isi dau seama ca aceasta platforma nu continua sa existe in zadar.

Sa ne amintim ca Google nu se sfieste de la a inchide proiecte care nu ii aduc nimic bun. Iar daca avem incredere in G+, platforma ne rasplateste cu niste indexari pe care Facebook nu prea are de unde sa le ofere fiindca algoritmii nu-i permit.



Si daca tot am adus vorba inspre social media, in 2016 trebuie sa punem si mai mult accentul pe metode integrate de comunicare in online. Social media, SEO si continutul merg mana in mana si ar trebui gandite impreuna.

Ceea ce functioneaza pe un site independent ar trebui sa functioneze si in social media, oferit intr-o forma adaptata.

O alta tendinta pe care nu avem voie sa o ignoram e cea in legatura cu care am fost deja "avertizati" de unii dintre cei mai cunoscuti specialisti din domeniu: a venit vremea sa investim in social media mult mai mult decat am facut-o pana acum.

Si sa ne gandim doar ca cele mai multe companii nu si-au batut realmente capul cu ceea ce investitiile in Facebook le-ar putea oferi. E adevarat ca, pentru a nu arunca acei bani pe fereastra, e nevoie de campanii si strategii de marketing si comunicare extrem de bine gandite.

In relatia cu clientii, in 2016 trebuie sa empatizam mai mult, sa demonstram ca ne pasa de oameni, sa investim si sa continuam cu metodele care dau rezultate. Comunicarea eficienta nu mai este doar un vis frumos, ci o obligatie, in contextul in care mijloacele tehnologice faciliteaza acest lucru la un nivel cat mai inalt.

Clientul continua sa dicteze multe dintre tendintele de comunicare, iar felul in care alegem sa ne pliem in functie de preferintele acestuia va dicta si rolul pe care-l ocupam in mintea consumatorului.


Va fi nevoie de mai multe eforturi, dar rezultatele vor fi pe masura!
Autor: Mihai Georgescu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii