Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum arata planul de marketing perfect?

Tags: plan de marketing, plan marketing, cum concepi un plan de marketing, ghid practic plan de marketing, marketing

Iata o intrebare care ne framanta pe toti cei interesati de acest domeniu de viitor, in care se investesc din ce in ce mai multi bani. Pentru cei care doresc sa afle cum arata un plan de marketing perfect, John Westwood a scris cartea The Marketing Plan Workbook, publicata de editura Kogan Page.
In cartea sa, John Westwood a infuzionat informatiile cele mai importante de care sa tinem cont cand gandim, proiectam si evaluam un plan de marketing ca la carte. John Westwood a detinut mai multe pozitii de frunte in departamente de vanzari si marketing si toata experienta sa se revede in cartea care va ajuta sa puneti la punct un plan de marketing care sa va simplifice vizibil viata si munca.

Iata si ce informatii veti regasi in ghidul practic "Cum sa elaborezi un plan de marketing":

1. In introducere, veti afla ce sunt vanzarile, ce este marketingul, ce este planificarea de marketing, care sunt stadiile de pregatire a unui plan de marketing.

2. Al doilea capitol va explica ce este analiza situatiei, auditul de marketing. Veti afla ce este auditul mediului de marketing, auditul activitatii de marketing, auditul sistemului de marketing, detalii despre cercetarea de piata si de piata interna. Mai mult, veti intelege ce este segmentarea de piata si cum se realizeaza analiza SWOT.

3. De asemenea, cartea "Cum sa concepi un plan de marketing" va ofera informatii specializate referitoare la obiectivele, strategiile si planurile de actiune:

Ce este un obiectiv de marketing?
Portofoliul de produs
Rata relativa a cresterii pietei si cota de piata relativa
Analiza diferentelor
Ce este o strategie de marketing?
Strategii de pret
Planuri de actiune

4. Cum stam la capitolul distributie, promovare si bugete? Aflati totul despre planul de distributie, planul de publicitate si de actiuni promotionale, cheltuielile si bugetele, bugetarea cheltuielilor unui plan de marketing si nu numai.

5. Cum se intocmeste planul de marketing? In acest capitol veti afla totul despre analiza situatiei, ipoteze si vanzari, piete strategice si produse-cheie, zone de vanzari-cheie, obiective de marketing si strategii eficiente, cum se promoveaza vanzarile si nu numai.

6. Nu in ultimul rand, aflati si cum se prezinta planul, cum se urmareste si ce eforturi sunt implicate cand trebuie sa il revizuim pentru finisare perfecta.

Toate aceste detalii se regasesc in ghidul "Cum sa concepi un plan de marketing". Ghidul este disponibil si aici. Consultati fisa sa de prezentare si comandati-l pentru o investitie de viitor. Nu uitati ca este un ghid practic ce se adreseaza oricarui profesionist din domeniul marketing-ului!




Autor: Adela Simonescu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

Adrian Popescu 05-Mar-2013 13:45:07
Plin de clienti perfecti care cumpara 100% produsele si/sau serviciile promovate . Toti ratatii de la marketing , la agricultura cu voi , nu manipulare ordinara a oamenilor .

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0