Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

7 motive pentru care site-ul tau nu converteste

Tags: marketing, convertirea clientilor, landing page, call to action

Este frustrant. Ai o mica afacere si investesti mult in site si in perfectionarea continutului acestuia. Ti-ai segmentat clientii si ti-ai creat landing page-uri targetate pentru ai atrage, dar, din oarece motive, vizitatorii nu se covertesc in cumparatori. Ce e de facut?
Iata sapte motive pentru care landing page-urile tale nu convertesc.
 
1. Distragerea atentiei.
 
O greseala pe care specialistii o fac atunci cand isi creeaza landing page-urile este de a a pune totul acolo. Spera ca, daca enumera totul, cititorul se va opri pe ceva. In orice caz, nu asta se intampla. Fie ii coplesesti si nu mai actioneaza in niciun fel, fie nu ii incurajezi sa urmeze drumul corect spre comanda.
 
2. Continutul important este ascuns.
 
Daca vrei ca ceva sa fie citit, pune-l deasupra. Asigura-te deci ca cele mai multe bucati de continut, cele care sunt menite a-i face pe consumatori sa actioneze in vreun fel, sunt puse in locurile unde utilizatorii se si uita. Nu are nicun  rost sa ai continut bun si sa-l ascunzi in subsol. 
 
3. Ai nevoie de un Call to Action puternic.
 
... sau poate ai nevoie de call to action punct. Un call to action pe landing page este, adesea, cel care convinge (sau nu convinge) pe cititor sa faca ceva. Daca paginile nu convertesc, este un semn ca e nevoie sa schimbi ceva. Un copywriter mai creativ, poate.
 
4. Ai nevoie de o directie mai clar delimitata.
 
Stii traseul de conversie pe care vrei sa-l imprimi si clientilor. Poti sa-l identifici? Il faci fara cusaturi sau le permiti sa fuga pentru ca lucrurile nu sunt foarte clare? Daca nu esti sigur cat de bine ii orientezi pe oameni in directia corecta, uita-te la analytics. Daca multe persoane abandoneaza procesul in acelasi loc, iti arata ca se intampla ceva necurat pe acolo. 
 
5. Ii alungi.
 
Un alt motiv pentru care nu convertesti este pentru ca ii alungi accidental de pe traseul de conversie. Ai un link inapoi catre home page in acelasi loc unde i-ai incurajat sa dea check out? Mentionezi alte pagini de produse in landing page-ul altui produs? Daca da, le oferi oamenilor o scuza sa nu cumpere. Oamenii vor face orice sa nu cumpere. Daca le dai o optiune sa plece, o vor onora.
 
6. Ii sperii cu prea mult text.
 
Daca ajungi pe o pagina cu 6.000 de semne si fara spatii albe, inevitabil, te sperii. Nu conteaza cat esti de interesat de produs, esti prea intimidat sa mai faci ceva. Daca vrei ca oamenii sa devina clienti, asigura-te ca paginile sunt „usurele”, scanabile si usor de procesat.
 
7. Nu au incredere in tine.
 
Un ultim motiv pentru care clientii nu se simt confortabil sa cumpere de pe site-ul tau este ca nu au incredere in tine. Si asta se intampla din mai multe motive:
 
- nu ai pagina Despre noi,
 
- nu ai pus datele de contact (numere de telefon, strada etc.),
 
- site-ul nu arata profesionist,
 
- continutul nu implica sau are multe greseli,
 
- nu poti fi gasit pe social media.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii