Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Testeaza daca site-ul tau e orientat catre consumator

Tags: site, client, cumparator, consultanta, livrare

Ori de cate ori te ocupi de dezvoltarea unui magazin online, in formele sale variate, descoperi nu numai ca ai la dispozitie nenumarate optiuni care sa vina in ajutorul clientului, dar si ca exista la fel de multe probleme pe care le-ai trecut cu vederea.

De cate ori nu ti s-a intamplat sa iti prezinte altcineva un site sau sa te atraga o reclama catre un site si, odata ajuns in el, sa pleci dezamagit de prezentare, de produse, de lipsa de informatii sau de faptul ca era prea greu sa cumperi ceva de acolo?

Motivele sunt variate si pot tine de foarte multe aspecte care compun un site. E esential ca site-ul sa fie orientat catre cumparatori.

Pe foarte multe site-uri gasim insa opusul a ceea ce ar trebui sa existe. De la un istoric extraordinar in care au fost culese toate datele care fac compania sa para un diamant intre carbuni pana la informatii cat mai detaliate despre fiecare membru al echipei, informatiile care ii intereseaza pe potentialii clienti pot lipsi cu desavarsire.

Toate cele de mai sus sunt importante, dar nu sunt cele care conteaza cel mai mult. Stim deja ca avem la dispozitie doar cateva secunde pentru a retine un om pe site si pentru a-i capta atentia. Un site construit in mod inteligent va sti cum sa il faca pe vizitator sa gaseasca imediat informatiile de care ai nevoie si sa isi doreasca sa afle si mai mult.

Un astfel de site ofera:

- informatii clare care descriu beneficiile clientului

- servicii destinate clientului (putem include aici posibilitatea de a intra usor in contact cu cei care se ocupa de afacerea respectiva, o lista de Q&A, un chat disponibil, daca e cazul si cu conditia ca cineva chiar sa poata raspunde in timp real etc.)

- consultanta si solutii inclusiv in cazul reclamatiilor

- invita vizitatorul la dialog.


Din acele prime cateva secunde, potentialul cumparator trebuie sa afle despre varietatea produselor sau a serviciilor, conditiile optime de livrare (poate oferim transport gratuit in 24 de ore oriunde in tara), posibilitatea de a returna produsele fara costuri suplimentare si despre orice alte facilitati care sunt in beneficiul clientului.

Toate avantajele pe care afacerea respectiva le are ar trebui evidentiate, iar marturiile sau sprijinul prin parteneriat sau recomandari din partea unor terti e mai mult decat binevenit.
Autor: Stefan Matei


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii