Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

O criza in social media poate fi depasita in 15 pasi

Tags: marketing, social media, criza in social media, oameni, facebook, twitter

Crizele pe platformele social media apar mai des decat ne-am inchipui. Uneori ele pot fi prevenite, alteori sunt in afara zonei pe care o putem controla. Daca insa a izbucnit o neintelegere, sufleca-ti mainile si administreaza situatia.
Daca vrei sa potolesti spiritele folosind metode traditionale de management al crizei, cum ar fi emiterea unei declaratii elaborata de departamentul de relatii publice, sa stii ca nu va functiona in totalitate. Asta nu inseamna ca nu trebuie trecut prin pasul asta. Numai ca e nevoie de mai mult.
 
Pasul 1. Admite ca exista o problema prin inetrmediul blogului sau al site-ului.
 
Pasul 2. Partajeaza aceasta declaratie pe platformele de social media.
 
Pasul 3. Actualizeaza permanent canalele de comunicare, chiar daca nu ai gasit inca o solutie („Incercam sa rezolvam problema” este une xemplu de declaratie pe care o poti face).
 
Pasul 4. Alcatuieste-ti o echipa care sa se uite pe toate platformele tot timpul si care sa raspunda pronto la solicitari.
 
Pasul 5. Asculta cum reactioneaza oamenii la criza initiala si bazeaza-ti raspunsul pe aceasta.
 
Pasul 6. Raspunde la intrebari si explica situatia. Mergi dincolo de „Imi pare rau”.
 
Pasul 7. Transparenta, transparenta, transparenta. Nu exista asa ceva ca a fi prea onest.
 
Pasul 8. Asculta cum reactioneaza oamenii la raspunsurile tale si actualizeaza-ti interventiile.
 
Pasul 9. Apleaca-ti urechea la intregul web, nu numai la Facebook si Twitter.
 
Pasul 10. Creeaza un forum deschis. Nu bloca contul de Facebook si nu trece in privat topicul pe Twitter.
 
Pasul 11. Vorbeste direct cu liderii de opinie. Explica-le situatia, pentru ca acestia sa mearga mai departe pe blogul lor si s-o detalieze.
 
Pasul 12. Vorbeste in limbaj simplu (nu intr-unul corporatist).
 
Pasul 13. Eticheteaza raspunsurile, adresandu-te direct utilizatorilor. Arata ca-ti pasa.
 
Pasul 14. Fa raportari privind engagementul sau mentiunile pe social media folosind instrumente social media.
 
Pasul 15. Odata ce chestiunea a fost solutionata, uita-te in urma si scrie un studiu de caz privind experienta.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0