Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Marketing in social media: 5 lucruri obligatorii in fiecare zi

Tags: brand, marketing social media, afacere, conturi social media

Nu de putine ori avem tendinta de a trata cu delasare actiunile pe care le demaram in social media. Acest lucru se intampla, cel mai adesea, atunci cand nu acordam acestor platforme importanta pe care o au in realitate.


O programare eficienta a ceea ce ar trebui sa facem zi de zi cand vine vorba de demararea actiunilor de marketing in social media ne poate scapa foarte usor de impresia ca ceea ce facem noi nu are rezultate concrete si nu merita efortul depus:

1. Ia pulsul conturilor de social media.

Ca manager al proiectelor desfasurate in social media, primul lucru pe care trebuie sa il faci in fiecare zi este sa te loghezi la aceste conturi si sa le verifici astfel inainte de a trece la urmatorul pas. Nu urma exemplul companiilor care si-au facut conturi in social media doar pentru a le da ulterior uitarii.

2. Raspunde comentariilor lasate de fani.

Unul dintre cele mai importante lucruri pe care trebuie sa le faci in social media este sa raspunzi mesajelor pe care le primesti sau comentariilor care sunt lasate in cadrul acestor site-uri. Fie ca sunt fotografii postate pe wall, fie ca sunt comentarii sau mesaje directe, nimic nu trebuie lasat fara un raspuns fiindca acesta demonstreaza efortul facut de clienti sau potentiali fani/cumparatori.


3. Posteaza continut care sa incurajeze conversatia.

Dupa ce te-ai asigurat ca ai raspuns tuturor mesajelor care au aparut de cand te-ai logat ultima oara, foloseste cateva minute pentru a actualiza statusul profilului din social media. Poti pune o intrebare care sa starneasca discutii, poti da share unui articol de pe un blog, poti lasa un comentariu la o stire, poti incarca o fotografie sau poti cere feedback din partea fanilor pentru un produs sau un serviciu.

4. Cauta fani noi.

Varianta ideala e ca cei mai multi fani noi sa vina din listele de prieteni ale celor care iti urmaresc deja pagina. Cu toate acestea, uneori e nevoie sa fim proactivi si sa mergem singuri in cautare de noi fani. Poti face acest lucru alegand sa devii tu mai intai un fan al unor pagini similare din domeniu. In plus, le poti scrie altor site-uri similare si le poti prezenta afacerea ta.

5. Verifica ce se spune despre brandul tau.

La finalul zilei e bine sa verifici frazale care au inclus si brandul tau in ziua respectiva. Poti depista astfel nu doar unele critici, ci si unele erori care se pot strecura in cazul unui share. In acelasi timp, poti depista astfel si unele intrebari emise de fani si ramase fara un raspuns din partea ta.


Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0