Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Greseli pe Twitter pe care brandurile trebuie sa le evite

Tags: marketing, social media marketing, twitter, greseli de evitat pe twitter

Twitter este poate reteaua de socializare cea mai cordiala, cu raspunsuri in timp real, dintre toate retelele de socializare. Faimoasele sale 140 de caractere au devenit obiectivul multor branduri de a-si informa publicul.
Linia sa directa de comunicare cu clientii si caracterul imediat al ofertelor sale au facut din Twitter un instrument bun pentru branduri. Totusi, exista niste greseli care trebuie evitate atunci cand este folosit.
 
1. Twitter este spontan.
 
Poate parea asa, dar Twitter, asemeni si altor platforme de socializare, trebuie sa beneficieze de o strategie de business rafinata. Asta inseamna ca mesajele trebuie sa fie clar definite, sa slujeasca un scop, sa aiba un Call To Action sim cel mai important, sa exprime 100% ce vrea brandul sa spuna. Odata ce un tweet pleaca, ramane online, asa ca gandeste-te de doua ori inainte sa spui ceva ce poti regreta mai tarziu.
 
2. Trimite nonstop mesaje .
 
Dam Twitter pare un instrument senzational de a trimite emsaj dupa mesaj, in succesiune rapida. Cu cat mai multe cu atat mai bine, nu? Gresit. Excesul este obositor si ii poate descuraja pe oameni sa-ti dea follow. Nu te baga daca nu ai nimic important de spus. Gandeste-te la „calitate”, nu la „cantitate” si vei castiga.
 
3. Da-le follow tuturor.
 
Poate parea interesant sa vezi ce fac toti cei care sunt activi pe retea, caci ai senzatia ca interactionezi cu o audienta mai larga. Adevarul este ca speri ca cei carora le-ai dat follow te vor plati cu aceeasi moneda. Incearca o abordare mai targetata. Focalizeaza-te pe cei care ti-ar putea oferi beneficii in urma interactiunii voastre.
 
4. Folosesti Twitter ca oe un instrument de promovare.
 
Este evident ca principalul motiv pentru a folosi Twitter in cazul brandului este de a promova afacerea. Totusi, exagerarea iti transforma mesajele in spam si vei ajunge la efectul nedorit: oamenii vor fugi in directia opusa. Fii subtil si nu crea un baraj promotional.
 
5. Da mesaje cand ai chef.
 
Daca trimiti emsaje din an in paste, acestea se vor pierde. Intra regulat pe retea sau, altfel, urmaritorii tai isi vor pierde interesul fata de ceea ce ai tu sa le spui.

6. Nu e nicio nevoie sa dai link, caci asta ocupa spatiu.
 
De fapt, daca vrei sa fii sharuit (retweet, in cazul de fata), unul din cele mai bune sfaturi este sa incluzi link-uri. Acestea iti dubleaza rata de retweet.
 
7. Fara prea multa agitatie. E doar Twitter.
 
Pacatul major! Twitter este o retea de socializare, deci socializeaza!
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0