Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Facebook vrea sa-ti faci reclama

Tags: marketing, facebook, facebook marketing, publicitate, trafic

Trebuie sa te promovezi in acest spatiu? Reteaua de socializare incearca sa le faciliteze companiilor mici drumul spre cumpararea de spatiu publicitar pentru a-si face reclama. Pana acum, eforturile Facebook par a da roade: a trecut de 1 milion de advertiseri activi. Ceea ce include 3000.000 de afaceri mici care si-au promovat postarile in al treilea trimestru. Numarul a crescut cu 66% in urmatorul trimestru.
Ultima miscare a retelei de socializare a constat in lansarea Facebook for Business, menit a ajuta firmele sa creeze reclame targetate, ieftine si eficiente.
 
Este acest drum unul potrivit si pentru tine? Iata cateva lucruri pe care sa le ai in vedere:
 
Ce e asa special in legatura cu Facebook marketing?
 
Aici sunt potentialii tai clienti. Pentru ca reclamele pot fi targetate la maximum – barbati casatoriti din Bucuresti sau persoane de 33 de ani cu copii, de exemplu, este posibil sa atingi audienta perfecta.
 
Facebook poate servi si ca instrument de branding. Cresterea prezentei numelui companiei ajuta la popularizarea acestuia. O pagina bine intretinuta, profesionala creste increderea.
 
Care sunt optiune privind reclamele?
 
In functie de tipul de business, exista diverse optiuni. Coloana din dreapta fluxului de stiri poate fi folosita pentru cresterea traficului, pentru atragerea de like-uri noi sau pentru multiplicarea descarcarii aplicatiilor lansate. Se aseamana, in mare masura, cu reclamele tiparite. Este o reclama simpla care ramane statica de-a lungul vietii sale.
 
O poveste sponsorizata este creata organic, ori de cate ori cineva interactioneaza cu pagina companiei. Apare un mesaj pe fluxul de stiri daca prietenul unui utilizator a instalat o aplicatie, a dat like la o postare sau face un comentariu. Functioneaza pe principiul „alatura-te celui mai tare”: daca un prieten a facut asta, inseamna ca trebuie sa fie ceva interesant.
 
Un produs nou, reclamele de instalare a aplicatiilor mobile au devenit starlete. Aceste reclame, numai pentru dispozitivele mobile, te incurajeaza sa descarci aplicatii. Le pot fi utile dezvoltatorilor care au creat un produs, dar nu stiu cum sa-i determine pe oameni sa-l incerce. Acum, isi pot directiona reclamele spre anumite dispozitive, categorii si platforme.
 
Am 500 de dolari. Ce-mi pot cumpara?

50.000 de clicuri. Publicitatea este simpla si ieftina si costa doar 0,01 per clic (CPC). Procesul permite controlul bugetului si planificarea (zilnic, lunar, pe toata viata) si permite optimizari aditionale, cum ar fi plata pentru vizualizari ale reclamei sau like-uri de pagina. In cazul CPC-urilor, platesti de fiecare data cand cineva da clic pe o reclama sau pe o poveste sponsorizata.
 
Facebook te lasa sa testezi reclamele cateva saptamani sau pana la un anumit nivel bugetar, folosind un unic attribution link, usor de creat. La sfarsitul perioadei test, poti stabili cat trafic vine din acele reclame, comparat cu alte servicii, si sa decizi daca merita sa continui.

Sursa: Inc.com
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0