Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Ce NU trebuie sa faca brandul tau pe social media

Tags: marketing, social media, brand, oameni, facebook, gogle

Social media sunt noul negru. Si, desigur, sunt multi guru care sa ne spuna cum sa purtam social media. Acestia iti promit ca brandul tau va cunoaste miracolul transformarii, ca va renaste. Este adevarat? Uite o lista cu lucruri de care sa te feresti.
Trebuie sa ai cont pe toate retelele de socializare 
 
Este tentant sa apari peste tot, dar iti imprastii resursele. Evalueaza si tu argumentele pro si cele contra pentru fiecare retea in parte (utilizatori activi, segmente demografice etc.) si cantareste timpul si oamenii pe care-i ai pentru a mentine o prezenta activa in mediul ales.
 
Trebuie sa fii doar pe Facebook/Twitter/Google+ etc.
 
Urmarea afirmatiei anterioare este ca trebuie sa alegi o singura platforma, asa-i? Nu chiar. Este tentant sa te focalizezi asupra uneia singure, sa zicem pe Facebook, elementele distinctive ale celorlalte retele pot sa fie benefice pentru brandul tau. De exemplu, daca ai ca target femeile, nu uita de Pinterest. Google+, pe de alta parte, te ajuta la SEO si la o pozitie mai buna pe Google, iar LinkedIn le face cu ochiul brandurilor B2B.
 
Cel mai bun instrument de masurare a efectelor social media este numarul de fani
 
Sa zicem ca sarbatoresti lansarea paginii tale de facebook cu un concurs excelent si oferi vreo 12 masini ca premiu. Oamenii vor da buzna pe pagina, ii vor da Like, pentru a participa. Ajungi la mii de fani, la sute de mii chiar. Are loc extragerea si apoi? Ai acum un numar impresionant de fani inactivi, carora nu le pasa de business-ul tau. Intereseaza-te cum faci fanii sa-ti devina clienti.
 
Conteaza numai cantitatea
 
De fapt, din contra, conteaza numai calitatea. Daca postezi 10 actualizari de status, dar continutul lor este superfluu, audienta nu va interactiona. Continutul este inca rege, asa ca trateaza-l in consecinta.
 
Trebuie sa le blochezi angajatilor accesul la social media
 
Daca te gandesti la productivitate, las-o balta, caci majoritatea au telefoane inteligente si pot sa se uite oricand pe Facebook. Daca nu productivitatea este problema ta, atunci de ce te mai agiti atata? Angajatii tai pot sa fie purtatori de cuvant ai brandului asa ca nu-i intoarce impotriva ta.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0