Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Ce job poti avea in domeniul social media

Tags: marketing, social media, joburi in social media, community manager, facebook

Facebook a raportat recent 1,1 miliarde de utilizatori lunari activi, dintre care 751 de milioane vin de pe platformele mobile. O veste foarte buna pentru cei care isi cauta un job in domeniu.
Din moment ce social media sunt o parte importanta a vietii noastre zilnice personale si profesionale, se cer pe piata muncii persoane care au abilitati de comunicare online si de interpretare a serviciilor gen analytics. Care sunt insa oportunitatile de angajare? 
 
Iata mai jos sapte dintre cele mai des intalnite slujbe din aceasta industrie in continua dezvoltare:
 
1. Responsabil cu strategia social media.
 
Esti responsabil cu intregul pachet care presupune planificarea miscarilor strategice ce urmeaza a fi facute, stabilirea platformelor pe care trebuie construite comunitati si aprobarea continutului pe care echipa ta il posteaza online.
 
Te vei diferentia de alti candidati daca ai calitati de lideri, stii sa comunici, dar detii si o gandire creativa.
 
2. Curator de continut.
 
Este vorba despre o persoana a carei responsabilitate nu este sa creeze continut, ci sa ordoneze cu sens continutul creat de altii. Trebuie sa cauti in tot web-ul clipuri virale, articole, infografice si imagini pentru a „hrani” platformele sociale ale companiei. Unele produse sunt create in-house, dar, indiferent de sursa, esti in cautarea unui continut „contagios”.
 
3. Analist social media.
 
Daca scrii un articol senzational si nimeni nu-l citeste, mai este el atat de grozav? Monitorizezi numerele si stabilesti masuratorile pentru a stabili ce campanii de social media nu merg sau care sunt peste medie. Creierul tau cantitativ vede imaginea de ansamblu si iti sfatuiesti echipa ce pas sa faca in continuare, pe baza numerelor.
 
4. Online reputation manager.
 
Desi nu este o functie limitata la social media, vei lucra cu retelele de socializare zilnic. Este sarcina ta sa te asiguri ca informatiile online indezirabile despre clientul tau sa fie indepartate sau duse spre pagini indepartate ale Google. Asa ca, tu aduci comentarii pozitive pe platformele de socializare, raspunsuri si postari care „ineaca” partea negativa.
 
5. Community Manager.
 
Continutul bun este grozav, dar o comunitate online puternica de fani, followeri si prieteni este esentiala. Creezi campanii pentru a creste si a hrani aceste conexiuni virtuale.
 
6. Reprezentant customer service pe social media.
 
Aproape 62% dintre consumatori folosesc social media in chestiuni de customer service. Ceea ce inseamna ca este nevoie de u n reprezentant al companiei care sa preia initiativa. Unui client nedumerit ii trimiti instructiuni pe Twitter, ajuti un altul via Facebook. Nu conteaza platforma, ci fericirea clientului.
 
7. Social media consultant.
 
Daca esti consultant extern, ajuti organizatiile sa-si adune fortele de socialziare. Oferi sfaturi specifice si elaborezi planuri strategice de actiune, dar te si asiguri ca toata lumea din companie lucreaza pentru aceeasi pagina social media. 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0