Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

5 moduri in care sunt cheltuiti banii in social media

Tags: servicii social media, social media 2014, cresterea traficului, promovare continut

Pentru o perioada lunga de timp, oamenii aveau impresia ca social media ofera servicii gratuite, sau cel putin foarte ieftine. Este adevarat, daca stai sa te gandesti ca nu te costa nimic sa iti deschizi un cont de Facebook si unul de Twitter si mai ales daca angajezi part-time un intern care sa se ocupe de ele.
In realitate, social media nu a fost niciodata gratis, desi crearea unui cont nu presupune nimic din partea utilizatorilor, insa pentru un continut de calitate pe toate platformele si site-urile de socializare, ai nevoie de experti care sa creeze continut si campanii online, sa se angajeze in conversatii, sa monitorizeze si evalueze conversatiile si campaniile. Nu poti lasa renumele afacerii tale sa stea in mainile unui intern, care de obicei nu stie cum sa gestioneze o situatie de criza.

Marile companii cunosc adevaratul pret al social media, insa sunt constiente ca este mai mic decat suma pe care ar pierde-o daca nu ar exista in mediul online. Ba mai mult, expertii sustin ca o firma care nu poate fi gasita online, de fapt nu exista!

Vom prezenta cinci moduri in care companiile investesc in social media si care le aduc profit:

1. Creare de continut

Daca un anumit brand doreste sa devina cat mai vizibil online, acesta trebuie sa investeasca intr-un continut de calitate, eventual sa se niseze pe un anumit domeniu si sa acorde o atentie deosebita optimizarii.

2. Promovarea continutului

Cu ajutorul platformelor sociale, brandurile isi pot promova singure continutul, insa pentru o rata de succes mai mare, acestea apeleaza si la reclamele platite. De asemenea, sponsorizarile reprezinta un alt proces de promovare pentru un anumit brand.

3. Cresterea traficului site-ului

Pentru a obtine cat mai multi fani, "urmaritori" si persoane care sa le aprecieze activitatea, companiile investesc tot mai multi bani. Atunci cand brandul investeste pentru cresterea continutului de calitate, va investi si pentru a promova informatia si va face in asa fel incat aceasta sa ajunga la un numar cat mai mare de utilizatori.

4. Sponsorizarile

In primul rand, trebuie sa gasesti acele persoane "influente" in domeniul tau de activitate, pentru a te asigura ca nu vei cheltui bani in zadar. Conform ultimelor statistici, peste 61% dintre comercianti au platit pe cineva pentru a le mentiona produsele pe site-uri sau bloguri, iar numarul acestora va creste cu siguranta in 2014.

5. Cresterea numarului angajatilor

Cu cat mai mult continut de calitate ai si cu cat mai multi bani investesti pentru a-ti promova si dezvolta afacerea, cu atat vei avea nevoie de tot mai multi salariati in regim full-time, precum editori, specialisti seo, experti social media, oameni de creatie, ceea ce implica alte salarii, taxe si impozite pentru afacerea ta, insa toate aceste aspecte iti asigura succesul!

 
Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii