Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

2 sugestii pentru strategia de social media

Tags: marketing, social media, social media marketing

Companiile de toate felurile fac una dintre urmatoarele doua greseli complet evitabile: lucrurile merg bine si insista sa repete o actiune care a avut o data succes in social media, fie nimic nu merge si reactia imediata este "Trebuie sa rezolvam totul ACUM! Pe cine sunam?".
Din pacate, nu un raspuns rapid este rezolvarea. Imagineza-ti doua margarete superbe. Una este in vaza, cealalta in ghiveci. Azi arata la fel, frumoase amandoua. Dar, stii deja unde bat, una se va ofili in cateva zile si nu poti preveni asta. Daca ai grija, cealalta planta nu va muri, ci va deveni o floare si mai frumoasa.
 
Diferenta consta in radacini si aceasta este o diferenta care se mentine in orice strategide afaceri posibila, mai ales in epoca social media. Aplica aceasta analogie organizatiei tale, unde radacinile sunt cultura organizationala. Stilul tau de leadership stabileste contururile culturii, la fel cum face gradinarul cand planteaza semintele, le uda, le fertilizeaza... Intelegi tu.
 
Cand o companie o duce bine pe social media, asta se intampla pentru ca indrepti lucrurile unde trebuie. Compania ta ia bataie pe social media? Nu ai grija de cultura asa cum ar trebui.
 
Problema este ca multi lideri cred ca aceasta notiune de cultura este ceva ce agati pe perete si la care sa se zgaiasca angajatii cand nu e seful prin preajma.
 
Numai ca o criza de social media este o problema de leadership. Pentru a putea imbratisa succesul in social media ACUM, dar si pe viitor, respecta acesti doi pasi esentiali:
 
1. Construieste o cultura care este atat de antrenanta, incat angajatii o iubesc si nu vor sa plece. Isi aduc cei mai talentati prieteni, iti ofera cele mai creative nopti, week-end-uri si vacante, numai pentru ca vor, nu pentru ca i-ai mituit sau i-ai amenintat. Construieste o cultura in care segmente mari de angajati sunt activi si vorbesc la superlativ despre tine oriunde s-ar duce (pe orice cont de social media, adica).
 
2. Construieste o cultura care este antrenanta, centrata pe client, iar acestia se transforma din portofele pasive in ambasadori activi ai brandului, atragandu-si prietenii sau chiar persoane straine in bratele tale deschise. Pe vremuri puteau vorbi cu doi, trei prieteni. Acum pot sa o faca cu vreo 2.000.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0