Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Top playerii eCommerce-ului national, prezenti la TeCOMM Bucharest

Peste 270 de retaileri online si reprezentanti din domeniile conexe din Bucuresti, Sofia, Constanta, Iasi, Bacau, Oradea, Fagaras, Targoviste, Piatra Neamt, Botosani, Suceava, Sibiu, Targu Mures, dar si Chisinau au luat parte la Conferința de eCommerce TeCOMM. Pe 21 Aprilie a avut loc in Bucuresti (Athenee Palace Hilton) editia a VIII-a la nivel national TeCOMM, eveniment dedicat industriei de eCommerce din Romania.
Piata de eCommerce se afla in continua dezvoltare, iar platformele de socializare ne ofera oportunitatea de a cunoaste mai bine clientul si dorintele sale, prin aplicatiile pe care le dezvolta si noutatile la care ne conecteaza.

"Conferinta este foarte bine organizata, apreciez calitatea speakerilor, apreciez calitatea prezentarilor si de asemenea, apreciez calitatea conexiunilor pe care le poti dobandi aici. Am intalnit oameni cu adevarat speciali, asa ca da, mi-a placut tare mult. In timpul prezentarii mele, audienta a fost nemaipomenita, entuziasmata, implicata, a fost exact ceea am căutat: oamenii de top din industria eCommerce-ului", este de parere Karol Karpinski.

Una dintre cele mai importante conferinte de eCommerce din Europa de Est a inceput cu sustinerea primului live de la o conferinta de eCommerce si aceasta a fost TeCOMM, din 21 aprilie, momentul live fiind moderat de gazda evenimentului, Calin Biris.
Speakerii prezenti la eveniment au fost invitati la dezbateri, prezentari si workshop-uri strategice, dedicate industriei de eCommerce. "Este o conferinta impresionanta, se simte o energie foarte frumoasa  in sala si oamenii sunt interesati de subiectele prezentate. Sunt impresionat si de nivelul speakerilor care s-au adunat aici (la TeCOMM)". "Este un potential mare de a intalni oamenii aici", afirma Steen Rasmussen.

Cu o atmosfera prietenoasa, prin prisma pasiunilor si joburilor comune ale participantilor, dar si riguroasa prin studii de caz, eficientizare si solutii aplicabile pentru retailerii magazinelor online prezenti, aceasta editie s-a dovedit a fi una de succes.
Participantii s-au intalnit cu experti recunoscuti pe plan international precum  Karol Karpinski din Polonia, Client Partner CEE@Facebook, Catalina Ionescu din Irlanda (Client Partner eCommerce CEE@Facebook), David Rothwell din UK (autorul best-seller-ului "The AdWords Bible for eCommerce"), Steen Rasmussen din Danemarca (unul dintre cei mai buni analisti in digital marketing din Europa, recunoscut ca "World’s Best Analytics Practitioner"), Chris Jones din UK (eCommerce specialists@Blueleaf – una dintre cele mai premiate agentii de digital si eCommerce din UK), Lenneke van der Meijden din Olanda (eCommerce Manager@Euroflorist - lider de piata pe Europa în servicii de livrare online de flori).

In cadrul Conferintei, marii jucatori din comertul electronic romanesc (eMag, Flanco, FashionDays, Paravion, UrgentCargus, MobilPay, MasterCard, ProfitShare, Zoot.ro, Veinteractive, Conectoo, Banca Transilvania, ContentSpeed si DWF) la care se adauga o multime de alte nume importante din domeniu, au vorbit despre situatia curenta a pietei, rezultate si solutii eficiente, oportunitati de dezvoltare, provocari si strategii despre cum trateaza expertii diferitele probleme din sfera eCommerce, s-a discutat despre cifre, statistici și tactici eficiente de promovare si fidelizarea clientilor.

Tema centrala a fost #powertothecustomers, ceea ce a demonstrat ca un consumator este pretentios, atent la detalii, pregatit sa converteasca, dar si sa primeasca motive de a ramane fidel brandului ales.

Power to the customers. Adevarat sau fals? "Da, adevarat. De fapt, acesta a fost si cel de-al treilea punct pe care l-am mentionat in prezentarea mea despre online trends, in acest moment consumatorul este la putere, si am mentionat in ultimul punct faptul ca in acest moment clientul poate alege unde sa consume continutul", afirma Karol Karpinski, Facebook.

Workshop-urile au adus in atentie tooluri strategice pentru ownerii magazinelor online. Ce reprezinta in zilele noastre e-mail marketing-ul? In urma unui studiu efectuat in 2015 de MarketingSherpa, a reiesit faptul ca  peste 70% din consumatori prefera ca brand-urile sa comunice cu ei prin intermediul email-ului, conform datelor prezentate in workshop-ul sustinut de Eugen Potlog, Manager Conectoo.

Companiile care au inteles aportul pe care conferinta de eCommerce  il are in dezvoltarea mediului de afaceri online si care sustin acest eveniment sunt:
Gold Sponsor:  MasterCard, UrgentCargus, Veinteractive
Silver Sponsor: Banca Transilvania
Recommended payment processor: mobilPay
Travel partner: Paravion
Official car: Tiriac Auto, CityLimo
Supported by: Conectoo, ProfitShare, MxHost, Creative News, CSDesign, TwoDesign, Champollion, Mobiladalin, Jobus
Partners: Moloso, Simartis, SearchAds, Hostvision, DWF, DPD, ProClick, Wasabi Running Sushi, ContentSpeed.

Despre Libero Events
Libero Events este agentia de evenimente si PR, B2B si B2C, sub semnatura careia au loc conferinte si workshop-uri: The Woman, HR Summit, TeCOMM, MarkDay, Architecture, Software Architecture Day, Digital Travel Forum, Cluj Sales Conference, Signal Connect, dar si  targuri: Touristica.
-----------------------------------------------------
Laura Biris
Project Manager Libero Events
0728484102
laura@liberoevents.ro

 
Autor: Stefan Matei


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii