Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Raspunde la aceste intrebari, pentru a obtine mai mult de la angajatii tai

Tags: sfaturi antreprenori, oameni de afaceri, idei de afaceri, secretul succesului

Ca lider, trebuie sa stii ca succesul sau esecul tau afecteaza munca, productivitatea si comportamentul angajatilor, de aceea trebuie sa decoperi noi metode prin care sa ii mentii fericiti si relaxati, pentru a inregistra rezultate bune.
Doar pentru ca ai capacitatea de a recunoaste angajatii cu adevarat talentati nu inseamna neaparat ca stii cum sa le transformi potential in realitate, iar de asta poate depinde "sanatatea" companiei tale, potrivit unui concept dezvoltat de Patrick Lencioni, care reprezinta un avantaj competitiv in principal neexploatat de majoritatea oamenilor de afaceri.

Potrivit lui Lencioni, caracteristicile unei organizatii "sanatoase" sunt:

- o echipa de angajati unita
- claritate organizationala
- comunicare clara la nivelul conducerii

Primul pas pe care trebuie sa il faci pentru a te asigura ca organizatia ta este pe calea cea buna este sa incepi sa construiesti o echipa solida, care sa functioneze foarte bine la munca in echipa si sa nu intampine dificultati de comunicare. Care este secretul succesului? Organizeaza-ti echipa in functie de raspunsurile la aceste sase intrebari:

1. De ce existam?
2. Cum ne comportam?
3. Ce facem?
4. Cum vom reusi?
5. Ce este cel mai important pentru noi in acest moment?
6. Cine ce face?

Raspunsurile la aceste intrebari, dupa ce sunt analizate si reanalizate, trebuie comunicate din nou si din nou, pana cand tot personalul va stii sa raspunda la ele si in acelasi timp sa creada in ele.

Urmatorul pas este sa construiesti noi structuri care sa-ti consolideze valorile si obiectivele.

Concentrarea pe sanatatea organizatiei aduce de asemenea disciplina! Lencioni spune ca acest proces este unul simplu, insa nu usor, de aceea liderii trebuie sa aiba o relatie deschisa si bazate pe incredere cu angajatii lor.

Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii