Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Ghid de utilizare a culorilor in social media. Culoarea care atrage cele mai multe like-uri

Tags: culori social media, ghid culori, semnificatii culori, culori branduri, alegerea culorii brandului

Culorile retelelor sociale si ale platformelor online nu au fost alese la intamplare, ci dupa strategii care sa atraga utilizatorii si sa le transmita emotii, sa le influenteze starea psihologica.
Fiecare brand isi alege culoarea nu neaparat care il reprezinta cel mai bine, ci care transmite emotia dorita pentru atragerea publicului dorit.Tocmai din acest motiv Facebook este albastru, iar Pinterest rosu.

Albastru este culoarea care predomina in Social Media si este utilizata si de Facebook, cea mai importanta retea de socializare la nivel mondial, tocmai pentru ca este caracterizata prin credibilitate, profesionalism, putere, incredere si concentrare. In general, brandurile care aleg sa fie reprezentate prin aceasta culoare apartin industriei hi-tech, ingrijire si sanatate.

In plus, fiecare culoare poate creste cu pana la 80% volumul vanzarilor pentru brandul pe care il reprezinta.

Cum alegi culoare potrivita in functie de:

Regiune

40% dintre oamenii din intreaga lume au ales culoarea preferata albastru, iar a doua culoare preferata difera de la o tara la alta, de la o regiune la alta, in functie de mediul urban sau rural.


Gen

Barbatii si femeile sunt difiti, iar asta inseamna ca prefera culori diferite, de aceea decizia ta este dificila daca te adresezi ambelor categorii.

In orice caz, culorile preferate ale barbatilor sunt: albastru, verde si negru, iar ale femeilor: albastru, mov si verde.


Varsta

O singura persoana va avea in timpul vietii mai multe culori preferate, cate una pentru fiecare varsta. De asemenea, aceasta depinde de la un gen la altul:



Rosu este o culoare plina de viata, asociata adeseori cu tinerii, cu persoanele pline de viata si indraznete.

Culoarea portocaliu inspira veselie si siguranta, dar este adeseori asociata si prieteniei.

Culoarea mov exprima creativitate si inteligenta si nu putine sunt brandurile de success care au ales aceasta culoare: Yahoo, Lynx sau Barbie sunt doar cateva exemple.

Culoarea verde este asociata cu naturaletea, educatia, spiritul adventurier, ecologia si cu natura, de aceea este aleasa in special de branduri care activeaza in industria farmaceutica, turism, resurse umane sau in afaceri care promoveaza ecologia.



Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii