Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

De ce interactiunile cu clientii sunt esentiale pentru business

Tags: management si marketing, cumparator, produs, satisfactia cumparatorului

Chiar daca statisticile si sondajele ne ajuta sa intregim portretul virtual al clientului ideal, cele mai bune rezultate sunt obtinute de pe urma interactiunile directe cu clientii. Trebuie sa intelegem, mai exact, modul in care clientul este multumit si considera ca nevoile sale au fost implinite in urma achizitiei produselor sau serviciilor noastre.

In cadrul unei companii, pot exista interactiuni cu clientii sau nu, in functie de interesul pe care firma il manifesta in aceasta privinta. Necesitatea de a intelege insa cum ne putem multumi clientii este una obligatorie, iar situatiile pot fi foarte diferite de la o companie la alta:

- nu exista interactiune cu clientii (producatorul nu are contact direct cu cumparatorul final);

- exista o interactiune pasiva (se raspunde numai reclamatiilor sau solicitarilor emise de clienti);

- exista o interactiune activa, in acest caz cumparatorul contribuind activ la realizarea produsului, fiind implicat in procesul de concepere si creare propriu-zisa.

Interactiunea activa este si cea mai importanta deoarece ne asigura ca procesul de creatie si productie include si aceasta latura care se refera la satisfactia cumparatorului final. Orice client va tine cont de anumite aspecte, iar dintre acestea unele sunt mai importante decat altele.

Chiar daca uneori clientul nu are in minte unul dintre aceste aspecte, ca producator, ca brand, ca om aflat de cealalta parte a baricadei, va trebui sa stim ce conditii ar trebui sa fie impecabile si ce aspecte pot sa il faca pe cumparator sa fie nemultumit:

- livrarile
- calitatea perceputa de cumparator
- felul in care e solutionata o reclamatie din partea cumparatorului
- modul in care sunt gestionate livrarile in regim de urgenta
- fiabilitatea produsului.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0