Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

De ce e important brandingul pentru afacerile mici?

Tags: branding, afacere, antreprenori, strategiilor de marketing, relatii publice, afacerea, brand

Brandingul este vital pentru afacerile mici, nu doar important. Nu avem de ce sa plecam de la ideea ca numai marile companii au nevoie de branding sau ca numai acestea isi pot permite sa construiasca un brand.


Din fericire, toate actiunile noastre intretin brandul, fiind cu atat mai important sa ne cunoastem valorile si sa stim ca mesajele pe care le transmitem, imaginea si ceea ce oferim reprezinta procesul de branding in sine si ca acesta trebuie directionat constant.

Daca nu avem branding, nu iesim in evidenta. De retinut, asadar, ca implicit avem un brand, dar ca daca nu facem nimic in directia aceasta, inseamna ca e unul slab construit de altii. Sa nu uitam ca brandingul este, in fond, perceptia pe care ceilalti o capata (cu directiile noastre sau nu) asupra afacerii, asupra a ceea ce noi am ales sa transmitem.

Trebuie sa fim astfel constienti de importanta relatiilor publice si a strategiilor de marketing pe care le aplicam.

Ca antreprenori, va trebui sa ne promovam continuu brandul si sa nu uitam ca ceea ce am construit este unic si se diferentiaza de alte branduri de pe piata.

De asemenea, in perioadele mai grele, trebuie sa continuam promovarea, sa participam la evenimente de networking si sa atragem noi oportunitati de afacere. Sa credem, cu alte cuvinte, in puterea brandului si sa mentinem o atitudine pozitiva care sa ne conduca afacerea pe culmi si mai inalte.

In astfel de momente nu tocmai stralucite, trebuie sa continuam sa credem in brand si sa nu ii alteram mesajul in care am crezut de la bun inceput, ci sa depunem mai multe eforturi pentru a-l sprijini.

Presupunem ca pana la acest punct valorile brandului sunt cele pe care ni le dorim si pe care le promovam. Nu in ultimul rand, brandingul este esential fiindca trebuie sa ne ajute sa construim o pozitie de leader in categoria noastra. Iar cu ceea ce construim trebuie sa rezoneze cei mai multi clienti.

Sa nu uitam, asadar, ca atat de multe ne stau in putere si ca brandingul este o forta de care trebuie si putem dispune si noi, indiferent de cat de mare sau de mica este afacerea.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii