Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

3 trucuri pentru bloggeri: Imbunatateste-ti relatia cu cititorii tai

Tags: editare bloguri, articole bloguri, sfaturi bloggeri, social media, bloguri business, bloguri oameni de afaceri, bloguri antreprenori

Orice antreprenor stie cat de important este blogul personal in relatia cu clientii sai. Cu toate astea, mai mult de 95% dintre blogurile oamenilor de afaceri sunt...ingrozitoare. In cele mai multe cazuri, aceste bloguri isi pierd cititorii si intr-un final sunt inchise, iar motivele principale sunt acelea ca nu sunt actualizate si ca nu contin articole de interes pentru audienta careia se adreseaza.
Majoritatea cititorilor nu isi doresc sa citeasca articole preluate din presa sau comunicate dupa comunicate, ci isi doresc sa afle parerea ta despre respectivele subiecte, pentru ca altfel nu ar fi cititorii tai, ci s-ar abona la newsletter-ul unei agentii de presa.

Bloggerul Corbett Barr a explicat care sunt criteriile dupa care ar trebui sa se ghideze proprietarii de bloggeri, astfel incat sa posteze un continut care sa ii intereseze pe cititori, sa ii inspire, sa ii ajute sa isi schimbe si imbunatateasca viata, perspectivele, si sa reprezinte un continut valoros, care sa ii transforme pe acestia intr-o audienta fidela.

Fiecare dintre sfaturile lui Corbett Barr te-ar putea ajuta sa iti transformi atat blogul, cat si afacerea, din ceva obisnuit in ceva extraordinar:

1. Transparenta radicala

Ti-ai propus sa iti apropii cat mai mult cititorii? Transparenta este secretul succesului! Ofera-le in premiera detalii financiare despre ultimele tale achizitii sau colaborari, veniturile si profitul obtinut in ultimul trimestru sau alte detalii financiare. Chiar daca pare infricosator sa divulgi astfel de secrete ale afacerii tale, aceasta metoda iti va asigura apropierea fata de clientii tai. In cazul in care nu vrei sa mergi atat de departe, poti aborda totusi aceasta tactica a usilor deschise si le poti prezenta decizii luate la nivelul organizatiei, modul in care este organizata afacerea ta si alte astfel de exemple.

2. O rubrica de "How to/Cum sa" completa

Articolele de tipul "Cum sa" sunt preluate de tot mai multi bloggeri, care simt nevoia de a transmite anumite informatii cititorilor. In plus, acestea sunt articolele care produc numeroase raspunsuri, comentarii si distribuiri. Gandeste-te la aceasta situatie:tu de cate ori ai dat click pe un astfel de titlu si de cate ori ai ramas cu ceva noua dupa ce ai citit un astfel de text? Daca totusi te gandesti sa creezi o astfel de rubrica pe blogul tau, asigura-te ca vei posta un continut personalizat, profesional, epic, din care cititorii tai sa aiba ceva de invatat.

3. Topuri/clasamente cu un continut mare

La fel ca rubrica de "cum sa", nici sectiunea cu "topuri" nu lipseste din cele mai multe bloguri, iar aceasta are tendinta de a atrage atentia cititorilor mai mult decat alte tipuri de articole. Specialistul Corbett Barr sustine ca un astfel de top este eficient si aduce trafic mai mare doar daca format din cat mai multe criterii, daca esti o persoana ambitioasa. Iata exemplele oferite de bloggerul specialisdt:

- 101 citate motivationale
- 100 de resurse pentru antreprenorii la inceput de drum
- 84 de moduri de a lucra in siguranta fara echipamentul necesar

Autor: Mihai Georgescu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii