Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Top 10 cele mai valoroase branduri din lume

Tags: branduri, branduri celebre, branduri it

Gigantul Apple si-a pierdut locul din frunte listei cu cele mai valoroase branduri din lume, titlu pe care l-a detinut timp de trei ani consecutiv, conform topului brandurilor la nivel global, realizat de Millward Brown.
Compania care a detronat Apple si care ocupa locul I in topul celor mai valoroase branduri din lume in acest moment este Google, a caruit valoare a crescut cu 40%, ajungand la 159 de miliarde de dolari.

In ultimul an, valoarea actiunilor Apple a scazut, ceea ce l-a trimis pe locul doi, dupa ce a consemnat un declin de 20%, la aproximativ 148 miliarde de dolari.

Urmatoarele pozitii ale clasamentului sunt ocupate de companii din sectorul tehnologic:

3 - IBM (107,5 miliarde de dolari)
4 - Microsoft (90,2 miliarde dolari)
5 - McDonald's ( 85,7 miliarde dolari)
6 - Coca-Cola (80,7 miliarde dolari)
7 - Visa (79,2 miliarde de dolari)
8 - AT&T (77,9 miliarde dolari)
9 - Marlboro (67,3 miliarde dolari)
10 - Amazon (64,3 miliarde dolari)

Unele dintre marile companii din IT nu au reusit sa intre in clasamentul celor mai valoroase 10 branduri din lume.

De exemplu, Facebook valoreaza 36 de miliarde de dolari si se afla pe locul 21, in urma unei cresteri de aproape 70% fata de anul anterior. Cresterea valorii brandurilor Samsung, Yahoo si Siemens a fost mai limitata, de 21%, 44% si 36%.

Printre brandurile intrate in top in aceasta editie se numara Twitter, pe locul 71, cu o valoare de 14 miliarde de dolari, si LinkedIn, pe 78, cu 12 miliarde de dolari.

Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii